نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: در استان گلستان از راه جمع‌آوری همین کمک‌های مردمی در بخش زکات و صدقه بیش از ۲۷۰۰ شغل ایجاد شد که این بسیار مهم است و امسال بنا داریم این میزان به بیش از ۴ هزار شغل برسد.

جمع آوری بیش از 21 میلیارد تومان زکات در گلستان

به گزارش گلستان24؛آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در جلسه ستاد زکات استان اظهار داشت: شورای زکات از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و اعضای این شورا باید با برنامه‌ریزی هدفمند مشکلات و موانع موجود را حل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان افزود: باید این موانع را بررسی کنیم تا بتوانیم با همکاری هم این فرهنگ را به صورت همه جانبه در استان ترویج دهیم.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ پرداخت زکات بین مردم گفت: باید کاری کنیم که مردم از فقر نجات پیدا کنند و دستشان در جیب خودشان باشد. در استان گلستان از راه جمع‌آوری همین کمک‌های مردمی در بخش زکات و صدقه بیش از 2700 شغل ایجاد شد که این بسیار مهم است و امسال بنا داریم این میزان به بیش از 4 هزار شغل برسد.

بیش از 21 میلیارد تومان زکات در گلستان جمع‌آوری شد

دبیر شورای زکات استان گلستان هم در این جلسه گفت: در 7 ماه گذشته بیش از 21 میلیارد تومان زکات در گلستان جمع‌آوری شده که در تقویم سالانه کشور این میزان 20 میلیارد تومان بود که از این نظر ما از موظفی خود پیشی گرفته‌ایم.

امان‌الله حسین‌پور افزود: استان گلستان جزء استان‌های پیشرو در جمع‌آوری زکات است و پارسال در پرداخت این فریضه رتبه نخست کشور را داشتیم و امیدارویم تا پایان امسال این میزان پرداختی بیشتر شود.

وی تاکید کرد: بیش از 83 درصد زکات‌های دریافتی به صورت حمایتی به نیازمندان پرداخت شد و بقیه هم صرف طرح‌های عمرانی از جمله ساخت مسجد، خانه عالم و غسالخانه شد.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار