پیام نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار گلستان به مناسبت ۱۳ آبان؛

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی مشترک ضمن دعوت از عموم مردم استان برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تاکید کردند:‌ یاوه‌گویی‌های ترامپ بر اتحاد و همبستگی ملی ملت ایران می‌افزاید.

یاوه‌گویی‌های رئیس‌‌جمهور آمریکا بر اتحاد و همبستگی ملی ملت ایران می‌افزاید

به گزارش گلستان24؛نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و استاندار گلستان در پیامی مشترک ضمن دعوت از عموم مردم انقلابی استان برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اعلام کردند؛ مردم شریف و انقلابی استان گلستان همانند گذشته پشتیبان انقلاب اسلامی خود هستند و یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا بر اتحاد ملت می‌افزاید.

در بخشی از این پیام آمده است: جمهوری اسلامی ایران حکومتی برآمده از متن مردم شریف و انقلابی است که تا به امروز از هیچ تلاشی در راستای مجد، عظمت و اقتدار آن فروگذار نکرده‌اند.

یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روزی است که مردم غیور کشورمان ضمن بیعت با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضور در راهپیمایی شکوهمند این روز به همه قدرت‌های پوشالی و استکباری جهان اعلام می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران نظامی برآمده از متن مردم است و یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور امریکا تنها اتحاد و همبستگی ملی را افزایش می‌دهد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت این روز، از عموم مردم ولایت مدار استان گلستان دعوت می‌کنیم با حضور مقتدارانه خود در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همانند همیشه مشت محکمی بر دهان همه ابرقدرت‌های مستکبر جهان، به خصوص آمریکا و اسرائیل جنایتکار بکوبند و بر تقویت نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران بیافزایند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار