استاد حوزه و فعال فرهنگی؛

حجت السلام پیکرستان گفت:حضور پر شور جوانان در این راهپیمایی نشان از حمایت بی دلیل آنها از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

جوانان امروز ستون های کشور هستند/دشمن به دنبال تفرقه در بین نظام و دانش آموزان، دانشجویان است/13 آبان های زیادی پیش روی ماست

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام والمسلمین مهدی پیکرستان استاد حوزه علمیه انبارلوم و فعال فرهنگی در گفت وگو با گلستان 24 اظهار کرد: حضور پرشور مردم گلستان در راهپیمایی 13 آبان ماه مشت محکمی بود، بر دهان استکبار و کسانی که برمردم جهان ظلم و ستم می کنند.

او ادامه داد:یکی دیگر از معانی حضور پر شور مردم در این روز ایستادگی آنها در مقابل زورگویان می باشد، که ما به خوبی می بینیم شهدای مدافع حرم ما نیز خود در همه وقت در این گونه مجالس و راهپیمایی ها حضور داشته و پرورش یافته اند و به همین علت جانشان را برای مبارزه برای زورگویان فدا کرده اند.

وی اظهار کرد:حضور در این راهپیمایی و شعار های ضد آمریکایی و اسرائیلی نیز قوت قلبی است برای آنها که در صحنه ی اول نبرد بادشمنان هستند.

حجت السلام پیکرستان خاطر نشان کرد:کسانی که دل به دشمن دوخته اند و کسانی که در صدد نابود کردن اسلام و دین در کشورهستند، از این شور مردم بترسند از حضور و حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی واهمه داشته باشند، زیرا که اگر خطایی از آنها سر بزند آینده ای نه چندان خوب در انتظار آنها خواهند بود.

وی افزود:این خیل جمعیتی که امروز ما در خیابان ها مشاهده می کنیم نصف بیشترشان را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند، کسانی که خود باعث به وجود آمدن چنین روزی هستند،مسئولین باید این ها را جذب کنند و نگذارندتا دشمن با فریب و نیرنگ آنها را در دام خود بیاندازد.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد:دشمن با کارهای بی شماری نظیر فضای مجازی که به گفتهی رهبر معظم انقلاب "قتله گاه جوانان هست" در حال جنگ با ما هستند و تلاش می کنند تا ریشه های این کشور را بسوزانند و تنها کسانی که می توانند جلوی این جنگ تمام عیار را بگیرند همین خیل عظیم دانش آموزان ودانشجویان هستند.

وی در پایان یاد آور شد:طلاب،دانشجویان و دانشآموزان ستون های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی این جامعه هستند، باید آنها را به بهترین نحو برای آینده کشور  پرورش دهیم تا اگر لازم بود 13 آبانی دیگر خلق کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار