روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران:

نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به اظهارات هاشمی اظهار داشت: خاطرات هاشمی که او به نقل از امام خمینی(ره) بیان می‌کند، آرزوهای پوشالی هاشمی است که می خواهد به اسم امام(ره) تمام کند و هیچ دلیل، قرینه و شاهدی در رفتار امام برای صحت این خاطرات وجود ندارد.

رد پای محاکمه مهدی هاشمی در عصبانیت پدر

روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با دانا، در خصوص اظهارات اخیر هاشمی اظهار داشت: مبنا و دلیل سخنان و اظهارات اخیر هاشمی، برخورد قوه قضائیه با مهدی هاشمی است؛ چرا که تاکنون هیچ کس به خانواده آقای هاشمی به خاطر جرم و اتهاماتشان،‌ تذکری نداده بود.
 
وی همچنین گفت: هاشمی انتظار داشت، مصلحت اندیشی که درباره خانواده ایشان در قوه قضائیه وجود داشت همچنان ادامه داشته باشد، اما به هر حال این طلسم را شکست و به پرونده فرزندان هاشمی رسیدگی کرد.
 
عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی در مجلس با اشاره به برابری همه در مقابل قانون بیان داشت: هاشمی رفسنجانی به خاطر ورود قوه قضائیه به پرونده فرزندش علیه این قوه موضع گیری کرده و درباره ظلم قوه قضائیه صحبت کرد؛ در حالی که اگر دقت کنیم خواهیم دید که قوه قضائیه، مهمترین کاری که به عنوان مقدمه برای برقراری عدالت در جامعه باشد را انجام داده است.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه این بدعتی که در جمهوری اسلامی گذاشته شده بود را شکست و وارد رسیدگی به پرونده اقتصادی و امنیتی خاندان‌های خاص در کشور به ویژه خاندان هاشمی شد؛ به این خاطر است که هاشمی امروز عصبانی است.

پدر-و-پسرهاشمی
 
حسینیان در ادامه اذعان داشت: هاشمی ۸ سال رئیس جمهور و مجری قانون اساسی بوده اما هیچگاه در زمان مسئولیت خود چنین مواضعی را علیه قوه قضائیه اتخاذ نکرد و به فکر ظلم و ستم در جامعه نبود و امروز به یاد زندانیان افتاده است.
 
وی با اشاره به خاطره گویی های هاشمی در سال های اخیر اظهار داشت: خاطرات هاشمی به ویژه خاطره معروف در خصوص «شعار مرگ بر آمریکا»، با اصول انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی(ره) فاصله بسیاری داشته و با این اصول سازگار نیست.
 
عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی در مجلس یادآور شد: سال آخر زندگی امام خمینی(ره) سال شکوفایی انقلابی امام خمینی(ره) بود و اگر صحیفه ایشان را بررسی شود، می توان دریافت که در سال‌های آخر، امام خمینی(ره) آرمان‌گرایانه تر از هر زمانی ظهور و بروز داشته اند.
 
نماینده مردم تهران افزود: در اواخر زندگی امام (ره) بود که ایشان پیامی مبنی بر اینکه این انقلاب مقدمه ظهور حکومت واحد جهانی حضرت حجت (عج) و آماده سازی جامعه برای برقراری حکومت جهانی را به مسئولین جمهوری اسلامی دادند.
 
حسینیان در ادامه گفت: امام خمینی(ره) در سال آخر زندگی خود فرمودند که پرچم جمهوری اسلامی باید در کاخ های سرخ و سفید به اهتزاز در بیاید و همچنین نوید پیروزی و به اهتزاز درآمدن پرچم اسلام در سراسر جهان را دادند.
 
وی با اشاره به تأکید امام بر مبارزه با استکبار جهانی و همچنین صدور فرمان قتل سلمان رشدی از سوی ایشان خاطر نشان کرد: امام در سال‌های آخر زندگی خود شکوفا شده و به دنبال سرنگونی قدرت های ظالم دنیا بودند.
 
عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی در مجلس تأکید کرد: خاطرات هاشمی که او به نقل از امام خمینی(ره) بیان می‌کند، آرزوهای پوشالی هاشمی است که می خواهد به اسم امام تمام کند و هیچ دلیل، قرینه و شاهدی در رفتار امام برای صحت این خاطرات وجود ندارد؛ به نظر می رسد این همان آرزوهای درونی هاشمی است که به اسم امام(ره) و نزدیکان ایشان مطرح می کند.
 
نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: پیداست کسی که دراین اواخر تمام آرمان های انقلابی خود را از دست داده است و به خاطر پیشگویی یک چینی عصر روز عاشورا را به خوش گذرانی در اطراف سد لتیان می‌پردازد، چنین حرف‌هایی را هم می تواند به امام نسبت بدهد و همچنین از طرف همسر امام ادعاهایی را مطرح کند که دلیلی برای این ادعا ها وجود ندارد.
 
حسینیان در ادامه گفت: این اظهارات هاشمی را به جایی نخواهد رساند و انحراف تنها می تواند او را از متن خانواده شهدا، انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی(ره) دور کرده و میان آنها فاصله بیندازد؛ مگر اینکه معجزه‌ای در حق هاشمی رخ بدهد که مانع از کج روی های او بشود.
وی در پایان تصریح کرد: چیزی که از صحبت‌های هاشمی بر می‌آید این است که به خاطر فاصله گرفتن از این انقلاب، راه دیگری را در پیش گرفته است که نتیجه‌ای جز فاصله گرفتن از خدا و خلق خدا به دنبال ندارد.

ارسال نظر

آخرین اخبار