رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان:

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان گفت: به هیچ عنوان موضوع استعفاء و برکناری سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان صحت ندارد.

تکذیب استعفاء و برکناری سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان

به گزارش گلستان24؛مهستی قدس‌ولی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص خبر استعفاء و یا عزل رمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، اظهار کرد: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد.

وی ادامه داد: آقای سیدزمان حسینی تا روز شنبه درخواست مرخصی کردند که من با مرخصی وی تا روز شنبه موافقت کردم.

گفتنی است، سیدزمان حسینی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان هفته گذشته پس از باخت برابر تیم بسکتبال شهرداری تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران موضع تندی را نسبت به عملکرد شورا و شهرداری در موضوع بسکتبال گرگان مطرح کرد که از آن روز مورد نقد شدید رسانه‌ها و اهالی بسکتبال قرار گرفت.

وی تیم بسکتبال «یس آل» گرگان که دومین تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور است را تیم رقیب خطاب کرد در حالی که از ابتدای آغاز فصل تمامی مسئولان شهرداری گرگان، تیم «یس آل» گرگان و حتی خود آقای زمان حسینی این تیم را برادر تیم بسکتبال شهرداری گرگان خطاب کرده‌ بودند.

آن مصاحبه و اظهارنظرهای مختلف در فضای مجازی جو بسیار متشنجی را بین شهرداری، شورای اسلامی شهر، هواداران و مسئولان دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و «یس آل» گرگان ایجاد کرد که در پی آن نامه‌ای از سوی هواداران به هیئت مدیره تیم بسکتبال شهرداری گرگان با موضوع برکناری سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ارسال شد.

پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان حاکی از آن است که در پاراف این نامه هیچ دستوری از سوی هیچکدام از مسئولان شهرداری گرگان قید نشده است.

بر اساس این گزارش، دوشنبه هفته آینده دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و «یس آل» گرگان در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان با هم به رقابت می‌پردازند تا نخستین دربی تاریخ بسکتبال گرگان به ثبت برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار