رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان:

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: در کشور بخصوص استان گلستان هیچگونه کشت تراریخته انجام نمی شود و مردم نگران نباشند.

امنیت غذایی یکی از مهمترین وظایف بخش کشاورزی است

به گزارش گلستان24؛مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان اظهارکرد: در کشور بخصوص استان گلستان هیچگونه کشت تراریخته انجام نمی شود و مردم نگران نباشند.

 وی افزود:امنیت غذایی یکی از مهمترین وظایف بخش کشاورزی است و ما در رسیدن به این هدف باید تلاش کنیم که این جایگاه مهم پدافند غیرعامل را در این حوزه نشان می دهد.

به گفته مهاجر، حفظ منابع آب و خاک ، محیط زیست و ارتقای تولیدات محصولات کشاورزی و پایداری آن یکی از اهداف مهم پدافند غیرعامل در بخش کشاورزی استان و کشور است.

وی اظهارکرد: آموزش مردم جامعه برای آشنایی با مفهوم و اهمیت پدافند غیرعامل یکی از برنامه های ستاد پدافند غیرعامل استان و سازمان‌ جهادکشاورزی استان است.

 رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: مقاوم کردن بذرها به بیماری انجام شده است که هیچ اثر منفی روی انسان صورت نمی گیرد.

وی با بیان اینکه بذرهای وارداتی مرتب مورد ارزیابی قرار می گیرد گفت: پتانسیل یابی جذب کود در گیاهان یکی از کارهای مهم تحقیقاتی کارگروه پدافتد غیرعامل در سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان است که به توفیقات خوبی دست یافته ایم.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار