با حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان؛

رئیس جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی با حضور مسئولان این نهاد معرفی شد.

انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش کردکوی + تصاویر

به گزارش گلستان24؛ به نقل از رادکانا؛ با حکم محمدرضا وطنی مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان امید شهریاری بعنوان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کردکوی منصوب شد.

آئین معارفه رئیس جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی با حضور حسینی معاون پرورشی مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، کشیری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان  گرگان در این اداره برگزار شد.

وجیه اله عسگری ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی را بر عهده داشت که در اقدامی ناگهانی سیده هما عقیلی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان مدت کوتاهی بعنوان سرپرست به اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی معرفی شد.

امید شهریاری در این مراسم با بیان اینکه سیاست ما بر مبنای مدیریت بهبود کیفیت می باشد، گفت:  اگر هنری داریم شرایط موجود را ببینیم و شرایط مطلوب را درنظر داشته باشیم و از نیروهای توانمندی که در اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی و اداره کل داریم، بهره گیریم تا مجموعه ایپویا و اثر بخش داشته باشیم.

رئیس جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه ما در کنار هم بمانند یک تیم هستیم، افزود: باید با کار تیمی همیاری، همدلی و ایجاد بستری پویا، اثربخش همچون یک سیستم، چرخ دنده ها را با هماهنگی و همراهی و با برنامه، آموزش و پرورش علمی را رغم بزنیم.

گفتنی است؛ امید شهریاری پیش از این بعنوان معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان خدمت می کرده است.

شهریاری اهل روستای بالاجاده از توابع شهرستان کردکوی است.

انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش کردکوی

انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش کردکوی1

انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش کردکوی2

انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش کردکوی3

انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش کردکوی4

ارسال نظر

آخرین اخبار