مدیرکل کمیته امداد گلستان:

مدیرکل کمیته امداد گلستان، پیاده روی کاروان اربعین حسینی را مانور عظیم دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت دانست.

اربعین حسینی نمایشگاهی از عشق و ارادت به سیدالشهدا(ع) است

به گزارش گلستان24؛ امان اله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در گفتگوی خبری با تسلیت ایام سوگواری شهدای دشت کربلا پیاده روی کاروان اربعین حسینی را مانور عظیم دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت دانست و افزود: این پیاده روی میلیونی که از سراسر جهان به سرزمین عشق، ایثار و شهادت رهسپار می شوند، در حقیقت نشات گرفته از باور دینی و حب ولایت از سوی دوستداران و رهروان این خاندان مطهر است.

 

وی با بیان اینکه اربعین حسینی یکی دیگر از صحنه‌های ولایت‌مداری است که مردم مسلمان جهان و همچنین همکاران کمیته امداد استان گلستان با حضور در این مراسم عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام) نشان‌ می‌دهند، افزود: امسال 100 نفر از همکاران ولایتمدار این اداره جهت شرکت در پیاده روی جهانی اربعین حسینی راهی این سرزمین شدند.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان اربعین حسینی را نمایشگاهی از عشق و ارادت به سیدالشهدا(علیه السلام) دانست و تصریح کرد: در روایتی زیارت امام حسین (علیه السلام) به منزله یک عمره مقبوله عنوان شده است که ثواب بسیاری دارد.

 

حسین پور بیان داشت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، نمایشی از وحدت و همکلامی مسلمانان جهان در بزرگترین آوردگاه مناسک اسلامی است که قطعا باعث ناامیدی دشمنان و بدخواهان اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله وسلم) می شود.

 

وی با اشاره به اینکه ائمه معصومین (علیهم السلام) بارها در روایات خود پیاده روی به سمت حرم امام حسین (علیه السلام) را توصیه کرده اند که برای هر قدمش اجر و مغفرت بسیاری است، گفت: در چندسال اخیر حرکت بسیار خوبی صورت گرفته که مردم مسلمان خصوصا مردم ایران از اقصی نقاط کشور در این کنگره عظیم شرکت می کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان خاطر نشان کرد: این حرکت عظیم مردمی باعث رعب و وحشت در دل دشمنان اهل بیت (علیهم السلام)، مخصوصاً کسانیکه داعیه اسلام را دارند و علیه آن حرکت می کنند و مشت محکمی است بر دهان یاوه گوی آنان و این حرکت عظیم اربعین در واقع بیعت با آرمان‌های حسین بن علی(علیه السلام) و مکتب عاشوراست که بیش از پیش سبب مایوس شدن دشمنان دین خدا می‌شود.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار