مسئول موکب علی بن موسی الرضا (ع) گلستان خبر داد:

مسئول موکب علی بن موسی الرضا (ع) استان گلستان گفت: درمانگاه این موکب توانسته روزانه به بیش از ۴۲۰ نفر از زائرین و اهالی حی العباس خدمات ارائه دهد.

خدمت رسانی به بیش از ۴۲۰ نفر توسط درمانگاه موکب گلستان

به گزارش گلستان24؛ رضا جعفری، در گفتگو باخبرنگار مهر  اعزامی مهر به کربلا، از حضور ۲۸۴ خادم در موکب علی بن موسی الرضا(ع) گلستان خبر داد و اظهار کرد: این افراد در بخشهای اسکان و اقامت، طبخ غذا، توزیع غذا، بهداشت و درمان، امور فرهنگی، ترابری، پشتیبانی، خدمات رفاهی و... فعالیت دارند.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی توسط هشت نفر از پزشکان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی، افزود: اکنون بالغ بر ۳۵ میلیون تومان ارزش ریالی دارو در محل موکب علی بن موسی الرضا (ع) مجود است.

مسئول موکب علی بن موسی الرضا (ع) استان گلستان گفت: این درمانگاه توانسته روزانه به بیش از ۴۲۰ نفر از زائرین و اهالی حی العباس خدمات ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه موکب علی بن موسی الرضا (ع) در منطقه حی العباس شهر کربلا مستقر است، تصریح کرد: در هر شبانه روز این موکب برای ۲۰ هزار نفر در وعده های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده خدمات ارائه می کند.

جعفری اظهار کرد: موکب علی بن موسی الرضا(ع) گلستان تا کنون توانسته زائرین  بیش از ۲۸ استان از ایران و دو کشور خارجی را پذیرش و خدمات ارائه کند.

وی پذیرایی از زائرین و اجرای برنامه ویژه زیارت در روز اربعین در محل موکب را از برنامه های روز اربعین اعلام کرد و افزود: این برنامه ها به منظور تجلیل از مقام والای سرداران چهار هزار شهید استان گلستان و شهدای مدافع حرم در شبهای آینده در محل موکب علی بن موسی الرضا (ع) برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار