عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه فقط ۱۰ روز از ۳ ماه زمان معرفی شهردار باقی مانده است، گفت: قانون وظیفه را برای ما تمام کرده و این موضوع باید دستور کار قرار گیرد.

۱۰ روز برای معرفی شهردار گرگان باقی مانده است

به گزارش گلستان24؛ناصر گرزین، عضو شورای اسلامی شهرگرگان، شب گذشته (20 آبان) در هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: با توجه به اینکه 9 نفر عضو شورای اسلامی شهر گرگان هستیم و همه ما را به عنوان اعضای شورای شهر می شناسند می طلبد تا همبستگی هایی صورت گیرد و شاهد نتایجی مثبت در شهر باشیم.

 

وی با مطرح کردن این سوال که وضعیت شهردار گرگان چه شد؟ از رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خواست تا اقداماتی را در این خصوص داشته باشد و افزود: با توجه به اتفاقاتی که در فضای مجازی و حقیقی رخ داده است باید این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

 

گرزین با بیان اینکه اکنون فقط 10 روز تا پایان 3 ماه وقتی که برای معرفی شهردار به ماداده شده بود باقی مانده است، اظهارداشت: قانون وظیفه را برای ما تمام کرده و نیاز بود که این موضوع امروز در دستور کار قرار می‎گرفت.

 

وی تصریح کرد: ما باید تا الان سه پروژه را به اتمام می رساندیم و از اجرای برنامه ها عقب هستیم.

 

علی اصغر یوسفی نائب رئیس شورای شهر گرگان نیز در ادامه گفت: شورای اسلامی شهر گرگان توانست کمتر از دوماه شهردار خود را انتخاب کند و اکنون منتظر پاسخ از وزارت کشور است.

 

وی در خصوص اعتراض یکی از اعضای شورا نسبت به اینکه اگر لایحه ای بیشتر از یک ماه در شورا باقی بماند دچار مشکل خواهد شد، افزود: قانون این اجازه را داده که اگر رئیس کمیسیون طی یک ماه به نتیجه نرسید از رئیس شورا درخواست وقت کند و در این صورت تخلفی صورت نخواهد گرفت.

 

یوسفی پروژه ناهارخوران را یک پروژه غیر کارشناسی و غیر منطقی دانست و اظهارداشت: این موضوع جای سوال است که چرا پروژه ای که پیمانکار ندارد در دوره شورای چهاروم و پنجم تجهیز کارگاه شده است و اگر تجهیز کارگاه می کند مصوبه شورا گرفته نشده است.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار