رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان:

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان گفت: ۵۰۰ میلیون تومان برای کمیته نجات پنبه در استان گلستان مصوب شد و تیم کاری این کمیته آغاز به کار کرده است.

تصویب 5 میلیارد ریالی برای کمیته نجات پنبه گلستان

به گزارش گلستان24؛حسین پیشقدم صبح یکشنبه در سی و دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گلستان، اظهار کرد: ۶ کمیته اجرایی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مصوب کردیم تا پروژه‌های مختلف را بررسی کنیم.

وی افزود: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور پنج شاخص برنامه محور را به دستگاه‌های اجرایی استان‌ها ابلاغ کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنانه ریزی استان گلستان خاطرنشان کرد: سال گذشته ۹۵ درصد بسته ابلاغی به دستگاه‌های اجرایی پیشرفت فیزیکی داشت و حتی در برخی پروژه‌ها به ۱۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسید.

پیشقدم با اشاره به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی پیش رو تصریح کرد: یکی از پروژه‌ها مجتمع گیاهان دارویی در شرق استان است که طرح کلی آن ارائه شده و مصوباتی داشته تا شکل اجرایی به خود بگیرد.

وی ادامه داد: کمیته نجات پنبه شروع به کار کرده و ۵۰۰ میلیون تومان برای آن مصوب شده و یک تیم کاری برای این موضوع تشکیل شده است.

پیشقدم اضافه کرد: گلستان در حوزه ترسیب کربن و جلب مشارکت‌های مردمی در کشور سرآمد است.

به گفته وی، شناسنامه دار کردن اسب اصیل ترکمن، توسعه نوغانداری و ابریشم کشی، احداث مجتمع ماهیان خاویاری و احداث مجتمع پرورش میگو از دیگر پروژه‌های در دستور کار است.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار