روز گذشته صورت گرفت :

مدیر کانال تخریب گر گرگان فردا که در ماههای اخیر هجمه های گسترده ای علیه سرمایه های اجتماعی نظام داشت به پلیس فتای استان گلستان احضار شد.

احضار مدیر کانال تخریب گر توسط پلیس فتای گلستان

به گزارش گلستان24؛پیش بینی می شد با رویه مخرب کانال گرگان فردا و پست های تخریبی علیه سرمایه های اجتماعی نظام و انتشار آمار جعلی و ساختگی علیه برخی افراد و به نفع یک جریان سیاسی خاص همراستا با منافع فتنه گران سال 88 ، مدیر این کانال توسط پلیس فتای گلستان مورد بازخواست قرار بگیرد.

روز گذشته بود که ( ا – ر ) مدیر این کانال به پلیس فتا احضار شد و در خصوص پست های تندی که در ماههای اخیر درج کرد به سوالات مسئول پلیس فتا پاسخ داد. 

نکته جالب اینست که مدیر این کانال شایعه پراکن بعد از بیرون آمدن از پلیس فتا پست متملقانه ای برای تملق در وصف پلیس فتا نوشت و از مدیر جوان این قسمت انتظامی تمجید کرد.

او همچنین سعی کرد احضار خود را کاملا وارونه جلوه داده و از واژه "دعوت" استفاده کرد و سعی کرد این احضار را به نوعی تعامل و همکاری جلوه دهد .

ضمن تشکر از این اقدام قاطع پلیس فتا ، امیدواریم که توصیه ها و هدایت های پلیس فتای استان بر مدیر این کانال موثر افتد و وی راه ناصواب گذشته را نپیماید و رویه درست اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات مردم را بجای در نظر گرفتن منافع شخصیتها و جناح خاص در نظر بگیرد .

احضار مدیر کانال تخریب گر توسط پلیس فتای گلستان1

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار