یک سایت گلستانی مدعی شد :

یک سایت گلستانی مدعی شد روابط پیچیده و مرموزی بین رئیس دو دانشگاه گلستان و منابع طبیعی گرگان با برخی اقوام شان وجود دارد .

روابط پیچیده فامیلی در دو دانشگاه گلستان و منابع طبیعی گرگان

به گزارش گلستان24؛به نقل از عدالت خواهان ؛ رئیس دانشگاه گلستان طی اقدامی جریانی خواهر قدس علوی وابسته به جریان فتنه ی ۸۸گلستان را در دانشگاه جذب کرده است.جالب اینجاست برادر این رئیس دانشگاه قبلا عضو سازمان منافقین بوده که که بدلیل ارتباط با این گروهک خائن و کثیف از آموزش و پرورش اخراج می شود.

همسر رئیس دانشگاه(خانم س)از بستگان نزدیک  مصطفی سبطی عضو افراطی و رادیکال حزب منحله و خائن مشارکت بشمار می رود و از طریق این جریان و عناصر حامی وی نظیر هاشم مهیمنی و امیر عبدالسلام مهیمنی خط می گیرند و اصطلاحا مهندسی می شوند.

از طرف رئیس دانشگاه علوم کشاورزی گرگان پسرخاله ی عبدالرضا چراغعلی مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان می باشد که در جریان کاندیداتوری در انتخابات مجلس توسط شورای محترم نگهبان رد صلاحیت شد.چراغعلی برادر خانم صفریان می باشد و صفریان از نزدیکان و پسردایی قدس علوی می باشد.

جالب اینکه صفریان مسئول فنی ساخت و سازهای دانشگاه علوم کشاورزی می باشد.و جالب توجه است که دختر خاله ی آقای نجفی نژاد و حجت عامری پروژه های پیمانکاری دانشگاه را با حجم بالایی از ارزش ریالی و از طریق ترک تشریفات!!! (بدون مناقصه) برعهده دارند!!!؟؟؟

این است وضع دو دانشگاه استان که به حیاط خلوتی برای جولان منحرفین سیاسی استان به سرکردگی هاشم مهیمنی تبدیل شده اند و از خط و جریان هاشم مهیمنی در پشت پرده ی تمام این عناصر تبعیت می کنند و فضای تاریک فتنه را در این دو دانشگاه در سایه ی مدیریت خطی -فامیلی به اصطلاح گرگانی افکنده اند!!!

انتظار می رود دستگاههای امنیتی استان و همچنین دستگاههای نظارتی با دقت به جوانب اینگونه مهره چینی های هدفمند در محیط حساس دانشگاهی اهتمام ورزند و دست خائن به نظام و ولایت فقیه را هر چه سریعتر از این محیط مقدس علمی قطع نمایند.

در پایان از بسیج دانشجویی این دو دانشگاه انتظار داریم با بصیرت و هوشمندی نسبت به اینگونه مسائل و تحرکات واکنش موثر نشان دهند تا فضای دانشگاه برای جولان عناصر فتنه گر و وابسته به فتنه و ضد ولایت هرگز امن نباشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار