دیروز صورت گرفت :

برگزاری اردوی مختلط توسط کانون همیاران سلامت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان جنجال ساز شده است .

برگزاری اردوی مختلط دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی مرکز گلستان +‌ تصاویر

به گزارش گلستان24؛کانون همیاران سلامت که زیر مجموعه مرکز مشاوره و معاونت دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان می باشد به بهانه هفته عاری از دخانیات همایش پیاده روی از پل سید مسعود تا تپه نورالشهدا به صرف نهار برگزار کرد.

متاسفانه این اردوی بظاهر فرهنگی و اجتماعی به یک اردوی مختلط تبدیل شد و شرایط اردو و شوخی های نابجا اینقدر نامناسب و زننده بود که کار بارها به تذکر کشیده شد.

این در حالیست که خود وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برگزاری اردوهای مختلط را منع کرده است حال چطور دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان دست به چنین اقدامی زد ، بر کسی معلوم نیست .

 

همچنین وزارت علوم بارها اعلام کرده برگزاری اردوهای مختلط ممنوع می باشد و با عوامل آن برخورد جدی می شود و رهبر معظم انقلاب هم چندین بار در این خصوص تذکر جدی دادند ولی این اردو با مجوز و هزینه دانشگاه برگزار شد و حتی از دانشجویان سراسراستان هم برای شرکت در این مراسم دعوت شد .

در همین رابطه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفته بود : براساس آیین نامه مصوب و بازنگری بعدی آن در شورای اسلامی کردن دانشگاه‌ها، برگزاری اردوهای مختلط ممنوع اعلام شد و از آن پس با هرگونه برگزاری این گونه اردوها برخورد می‌شود.

 

همچنین معاون فرهنگی وزیر علوم هم اظهار داشت : اگر در دانشگاهی اردوی مختلط برگزار شد و با آن برخورد نشد، رسانه‌ها موظف به انعکاس آن هستند. طبق قانون موظف به برخورد با اردوهای مختلط هستیم.

حال باید منتظر ماند و دید رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در قبال برگزاری این "اردوی مختلط" چه پاسخی به رسانه ها و افکار عمومی دارند .

اردوی مختلط دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی مرکز گلستان 1

اردوی مختلط دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی مرکز گلستان 2

اردوی مختلط دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی مرکز گلستان 3

/گلستان ما

ارسال نظر

  • حسن
    0

    دانشگاه های ما به جای اینکه به سمت اسلامی شدن بره بیشتر داره به سمت غربی شدن میره.....مسئولین دانشگاه چه کار دارن میکنن؟؟؟

آخرین اخبار