دهم آذرماه انجام می شود؛

گردهمایی سالانه مدیران و صاحبین کسب و کار، ۱۰ آذرماه امسال در گرگان برگزار می شود.

برگزاری گردهمایی مدیران و صاحبین کسب و کار در گرگان

به گزارش گلستان24؛مهرداد بائیان، مجری برگزاری این گردهمایی و مدیرعامل مدرسه کسب و کار دوست خوب با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: پیش از این چهار دوره گردهمایی سالانه با موضوع کارآفرینان و مدیران نیز در استان برگزار شده بود.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری این گردهمایی، افزود: هدف از برگزاری این برامه آشناساختن مدیران با بازارهای جدید و چالش هایی که در این حوزه وجود دارد، است.

 

بائیان یکی از چالش ها در فضای کسب و کار را تفکر و رویکرد « سنتی» صاحبین مشاغل دانست و بیان کرد: اغلب مدیران و صاحبین کسب و کار دارای نگرشی سنتی به به این مقوله هستند که به تبع آن در بازار منطقه می توان آثار آن را مشاهده کرد. تأکید این گردهمایی بر ارائه روش ها و رویکردهای نوین مدیریتی و عرضه تجارب موفق در بازار است.

 

وی ادامه داد: این گردهمایی تحت عنوان «اسرار مدیران ماندگار» دهم آذرماه امسال در گرگان برگزار می شود که تلاش شده از اساتید مجرب و موفق حوزه اقتصاد و بازار همچون دکتر یحیی علوی، پروفسور ادیب و دکتر نیما کیمیایی برای آموزش مدیران و صاحبین کسب و کار بهره گیری شود.

 

در همین باره یحیی علوی به عنوان یکی از اساتید حاضر در این گردهمایی به خبرنگاران گفت: مهمترین عامل موفقیت در کسب و کار مدیریت تغییر است یعنی صاحبان کسب و کار باید بدانند چه زمانی و چگونه تغییر کنند و قرار است با این تغییر به چه جایی برسند. در همین زمینه فراگرفتن راهکارهای مناسب برای تغییر هم جزو موضوعات مهمی است که باید فعالان در فضای کسب و کار به آن توجه داشته باشند.

 

وی افزود: در این گردهمایی به دنبال چرایی ورشکستگی و تعطیلی برخی از سازمان ها و شرکت های بزرگ هستیم. هرچند معتقدم کسانی که بتوانند صدای بازار را به خوبی بشنوند، به راحتی می توانند در این بازار رقابتی خود را حفظ کرده و موفق شوند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار