سرپرست راه و شهرسازی گلستان:

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد: عملیات احداث ۹۲۹ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان تا پایان سال ۹۶ به پایان می رسد و تحویل متقاضیان می شود.

تحویل ۹۲۹ واحد مسکن مهر گلستان تا پایان سالجاری به متقاضیان

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گلستان، حسین محبوبی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان در بازدید از سایت مسکن مهر سعدآباد گرگان گفت: این واحدها از مجموع تعهدات این اداره کل برای ساخت واحدهای دارای متقاضی بوده که درکلیه شهرستانهای استان واقع است.

 

به گفته وی، سه هزار و 126 واحد مسکن مهر فاقد متقاضی و متوقف در استان وجود دارد که براساس شیوه نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در دست تعیین و تکلیف قرار دارد.

 

محبوبی ادامه داد: در سراسر استان گلستان ساخت 34 هزار و 419 واحد مسکن مهردولتی و خود مالک در شهرهای بالای 25هزار نفر تعهد شده بود که تعداد 28هزارو 664 واحد آن تاکنون به بهره برداری و تحویل متقاضیان شده است.

 

سرپرست راه و شهرسازی استان گلستان اضافه کرد: با تحویل 929 واحد مسکن مهر تا پایان سالجاری تعداد 700 واحد مسکن مهر در بخش دولتی و خود مالک از تعهدات استان گلستان باقی می ماند که در سال 97 تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار