سرپرست راه و شهرسازی گلستان:

سرپرست راه و شهرسازی استان گلستان گفت : ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌نشینی در سطح استان کاری فرادستگاهی است و نقش دستگاه‌های متولی در آن بسیار پراهمیت و با همکاری و همدلی نتیجه‌بخش است .

اهمیت همسو شدن دستگاه‌های اجرایی متولی در ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی

به گزارش گلستان24؛ به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی در دیدار روز گذشته با مدیر کل بهزیستی استان گلستان اظهار کرد:  همسو شدن دستگاه‌های اجرایی متولی در ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌نشینی استان بسیار مهم و نتایج مطلوبی برای استان دارد.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان افزود: سکونتگاه‌های غیر رسمی استان در پی رشد بی‌برنامه شهرها تشکیل و بستری مناسب برای آسیب‌های محیطی ،کالبدی ،اجتماعی و فرهنگی هستند و متاسفانه در برخی از نقاط باعث مسائل و مشکلات حادی در مناطق شهری شده‌اند که سازمان‌های متولی با توجه به نوع کارکردشان از طریق اجرای طرح‌ها و برنامه‌های حمایتی، آموزشی و همسو کردن آن با دیگر ارگان‌های مسئول می‌توانند در کاهش آسیب‌ها در این مناطق موثر باشند.

محبوبی ادامه داد: با توجه به تاکیدات وزیر محترم راه و شهرسازی و اهمیت موضوع در وزارتخانه متبوع، اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در سالجاری پنج پروژه عمرانی و کالبدی در شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس در دست اجرا دارد تا در بهبود شرایط این مناطق اثرگذار باشد.

غفاری مدیر کل بهزیستی استان در این دیدار گفت : واگذاری امور به سازمان‌های غیردولتی فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی می‌تواند در کاهش آسیب‌ها در مناطق سکونتگاه‌های غیررسمی موثر باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار