کارشناس هواشناسی گلستان:

کارشناس هواشناسی گلستان از ورود سامانه سرد و بارشی در این استان خبر داد.

کاهش 14 درجه ای دمای هوا در سطح استان گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛محمدرضا رحمان‌نیا صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: سامانه سرد و بارشی وارد استان گلستان خواهد شد.

وی تصریح کرد: استان گلستان جو نسبتا آرامی را تجربه می‌کند و امروز شاهد روند افزایش دما در سطح استان گلستان خواهیم بود.

* سامانه سرد و بارشی تا بامداد سه‌شنبه هفته جاری در سطح استان گلستان فعال است

کارشناس هواشناسی گلستان با اشاره به اینکه وزش باد در سطح استان گلستان را خواهیم داشت، ابراز کرد: از امشب لغایت بعدازظهر و شب چهارشنبه پیش‌بینی می‌کنیم که در سطح استان گلستان از جمله مناطق شرقی استان شاهد وزش بادهای موقت و شدیدی داشته باشیم.

رحمان‌نیا از کاهش دمای هوا در استان گلستان خبر داد و  افزود: دمای هوا در سطح استان گلستان برای روز چهارشنبه تا حدودی کاهش می‌یابد و از اواخر روز چهارشنبه شاهد وزش باد، افزایش ابر و کاهش دما خواهیم بود و همچنین بارش باران دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه شاهد بارش برف در ارتفاعات گلستان خواهیم بود، اذعان کرد: سامانه سرد و بارشی به تناوب تا بامداد سه‌شنبه هفته جاری در سطح استان گلستان فعال است.

*دمای هوا در سطح استان گلستان 14 درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد

کارشناس هواشناسی گلستان از ورود سه دوره بارشی در گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در طول مدت فعالیت این سامانه سرد سه دوره بارشی را در سطح استان خواهیم داشت که دوره اول بارش در اواخر روز چهارشنبه و بعدازظهر روز پنج‌شنبه در سطح استان گلستان فعال خواهد بود.

رحمان‌نیا گفت: دوره دوم سامانه بارشی جمعه بعدازظهر تا پنج‌شنبه بعدازظهر ادامه خواهد داشت و دوره سوم سامانه بارشی بعدازظهر روز دوشنبه تا بامداد روز سه‌شنبه است که شهروندان گلستانی در طول این مدت کاهش دمای 14 درجه سانتی‌گرادی را شاهد خواهند بود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار