مسئول روابط عمومی سازمان تاکسیرانی گرگان گفت: اولین تاکسی نو مربوط به طرح نوسازی خودروهای فرسوده درگرگان به متقاضی تحویل داده شد .

نوسازی خودروهای فرسوده در گرگان
به گزارش گلستان۲۴؛مسئول روابط عمومی سازمان تاکسیرانی گرگان گفت: طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده از بهمن ماه سال ۹۴ با ثبت نام در دفاتر پیشخوان آغاز شد.

یعقوب زاده مسئول روابط عمومی سازمان تاکسیرانی گرگان گفت: این طرح مربوط به خودرو‌هایی می‌شود که عمر آن‌ها بیش از ۱۰ سال باشد.

وی ادامه داد:طبق برنامه ریزی‌های انجام شده با ایران خودرو، خودرو‌های جایگزین مانند، سمند EF۷ و پژو GLX۴۰۵ مجهز به مخزن CNG برای اندازه گیری پیمایش حداقل ۳۰۰ کیلومتر در هر بار سوخت گیری، GPS برای اندازه گیری پیمایش تاکسی و تاکسیمتر برای اعلام کرایه جابجایی مسافران را دارا است.

یعقوب زاده گفت: وام ۲۰ میلیون تومانی از بانک‌های پارسیان، ملت، و تجارت با نرخ ۱۶ درصدی و باز پرداخت چهار ساله با قسط ماهیانه ۵۷۰ هزار تومان به رانندگان تعلق می‌گیرد.

شایان ذکر است در گرگان نیزحدود ۲۵۰ تاکسی فرسوده در این طرح ثبت نام کردند که بعد از تشکیل پرونده بانکی، دریافت کد رهگیری و پیش فاکتور و تحویل خودرو به مرکز اسقاط می‌توانند مالک تاکسی نو شوند.

طبق اعلام سخنگوی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی، آخرین مهلت ثبت در طرح پایان تیرماه و پایان طرح نیز آخر شهریور می‌باشد.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار