عضو شورای شهر گرگان:

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با انتقاد از کمبود پارکنیگ در گرگان خواستار برنامه ریزی شهرداری برای ایجاد پارکینگ های محله ای شد.

انتقاد عضو شورای شهر گرگان از کمبود پارکنیگ در گرگان

به گزارش گلستان24؛سید محمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مشکلات ترافیکی گرگان و کمبود پارکینگ اظهار کرد: گرگان در بخش پارکینگ مشکل دارد، البته در سال های اخیر شهرداری به لحاظ اقتصادی در این زمینه سرمایه گذاری کرده است.

وی با بیان این که هیچ ساخت و سازی نباید برخلاف قانون باشد و جریمه نیز نباید نقش بازدارندگی خود را از بین ببرد، ادامه داد: شهرداری برای دریافتی هایی که از جریمه دارد می تواند برای ساخت پارکینگ برنامه ریزی کند.

مرتضوی گفت: می توان بر روی ساخت پارکینگ محلی تمرکز کرد، این پارکینگ ها سبب بهینه کردن ساختمان ها می شوند، در این صورت در ساختمان پیلوت یا زیرزمین برای احداث پارکینگ در نظر گرفته نمی شود و از اتلاف انرژی جلوگیری می شود.

وی تأکید کرد: بسیاری از مشکلات ما با پارکینگ محلی رفع می شود، نبود پارکینگ در منزل مسکونی نگاه درآمدی نیست و آن درآمد جذب شده باید دوباره برای ساخت پارکینگ در محلات دیگر هزینه شود.

مرتضوی افزود: اگر به سمت ساخت پارکینگ محلی نرفتیم و همچنان احداث پارکینگ را در پیلوت ادامه دادیم، باید برای کسری پارکینگ برنامه ریزی کرده و درآمدی که از جرائم به دست می آید را به ساخت پارکینگ اختصاص دهیم.

وی بیان کرد: ساخت پارکینگ محلی از جمله برنامه های است که آن را در قالب یک طرح به شورا پیشنهاد می کنم تا در شهرداری مطرح شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار