فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج امروز همایش «عمارهای انقلاب» در کانون بسیج مهندسین شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش «عمارهای انقلاب» در کانون بسیج مهندسین گرگان

به گزارش گلستان۲۴؛سید علی مهاجر صبح امروز با گرامیداشت دومین روز از هفته بسیج در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز همایش «عمارهای انقلاب» در کانون بسیج مهندسین سالن منابع‌طبیعی شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد: در دومین روز از هفته بسیج قرار داریم و شعار امروز با محوریت«بسیج، محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی» آغاز شده است.

*اعزام کاروان کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور/ مردم کمک‌های خود را به صورت کمک‌های نقدی سوق دهند تا هرچه زودتر منازل مردم زلزله‌زده در غرب کشور بازسازی شود

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از اعزام کاروان کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبر داد و  ابراز کرد: در دومین روز از هفته بسیج 14 برنامه شاخص را خواهیم داشت و نخستین برنامه ما اعزام کمک‎‌های مردمی در قالب یک کاروان در سطح شهر که صبح امروز راه‌اندازی شد برای کمک به مناطق زلزله‌زده غرب کشور است.

مهاجر با قدردانی از کمک‌‌های بی‌شائبه مردم شهرستان گرگان بیان کرد: با توجه به اینکه برای مردم زلزله‌زده غرب کشور باید اسکان دائم ساخته شود از مردم شهرستان گرگان خواهشمندیم که کمک‌های خود را در راستای کمک‌های نقدی سوق دهند تا هرچه زودتر منازل مردم زلزله‌زده در غرب کشور بازسازی شود.

وی دیدار با خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم شهرستان گرگان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و گفت: در سطح شهرستان گرگان هفت شهید مدافع حرم داریم که امروز به صورت همزمان با خانواده‌های این هفت شهید معزز مدافع حرم دیدار خواهیم کرد.

* 2  پایگاه بسیج در دانشگاه‌های آزاد و مائده شهرستان گرگان ایجاد شد

فرمانده سپاه ناحیه گرگان دیدار با جانباز رشید اسلام را یکی از برنامه‌های هفته بسیج برشمرد و  اظهار کرد: صبح امروز با جانباز سرافراز انقلاب آقای حمزه‌ای در بیمارستان دیدار خواهیم کرد.

مهاجر از ایجاد دو پایگاه بسیج در دانشگاه‌های آزاد اسلامی و مائده شهرستان گرگان خبر داد و یادآور شد: استقرار دو پایگاه بسیج در سطح دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گرگان و دانشگاه مائده از دیگر اقدامات ما در دومین روز از هفته بسیج است که امروز صبح پیش‌بینی شده است.

وی از برگزاری شب‌های مهدوی در شهرستان گرگان خبر داد و بیان کرد: همایش «عمارهای انقلاب» در کانون بسیج مهندسین، همایش «بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی است» در دومین روز از هفته بسیج در شهرستان گرگان برگزار می‌شود و شب‌های مهدوی را امشب در پارک‌شهر شهرستان گرگان خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم خبر داد و خاطرنشان کرد: گروه‌های پزشکی به مناطق محروم اعزام شدند که اکنون سه منزل مسکونی در قالب گروه‌های جهادی امروز در حال ساخت و ساز هستند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار