فرمانده انتظامی گنبدکاووس خبر داد

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس از اجرای عملیات پاک‌سازی محل تجیمع معتادان در ساختمان‌های نیمه کاره این شهرستان خبر داد.

پاک‌سازی محل تجیمع معتادان در ساختمان‌های نیمه کاره گنبد

به گزارش گلستان۲۴؛محمود علیفر صبح امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به آغاز هفته بسیج و تقارن آن با حلول ماه مبارک ربیع‌الاول، اظهار کرد: این مناسبت‌ها را به همه ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه بسیجیان عزیز و همکاران پاسدارم در شهرستان گنبدکاووس تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه جلسه گذشته شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس طرح پاک‌سازی پارک‌های دانشجو و شهید فهمیده با موفقیت انجام شده است، افزود: گزارشات آن نیز به فرمانداری ویژه شهرستان ارسال شده است و با توجه به لزوم استمرار طرح و نظارت بر عدم بازگشت افراد معتاد به این مکان‌ها همچنان منطقه در گشت‌های انتظامی ما مورد توجه و بازرسی قرار دارد.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه برای مبارزه جدی با شیوع مواد مخدر و حذف محل‌های تجمیع معتادان باید همه دست به دست هم بدهیم، خاطرنشان کرد: برخی از زمین‌ها در سطح شهر در نقاط کور قرار گرفته‌اند و به علت آنکه حصارکشی نشده‌اند امروز به محلی برای گسترش آسیب‌های اجتماعی تبدیل شده است.

علیفر با اشاره به اینکه امروز نمونه‌های این مکان‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌کنیم، ادامه داد: ساختمان‌های نیمه‌کاره نیز یکی از محل‌هایی است که امروز به عنوان مراکز گسترش آسیب مطرح بوده و مردم نیز در گزارشات و اعتراضات خود نسبت به آن اعلام نارضایتی کرده‌اند.

وی از اجرای طرح پاک‌سازی چند ساختمان نیمه‌کاره در شب‌های گذشته خبر داد و گفت: در این طرح که با حضور یگان‌هایی از نیروهای تلاش‌گر انتظامی برگزار شد ضمن پاک‌سازی محل‌ها چندین نفر دستگیر شدند که در این ماموریت یکی از پرسنل عزیز ما نیز دچار مجروحیت به علت سقوط از ارتقاع یکی از ساختمان‌ها شده است.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس بر عزم جدی نیروی انتظامی برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود: بدون تردید پلیس در اجرای وظایف و رسالت‌های خود از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و با تمام قوا و عزت در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در این جلسه با تقدیر از اقدامات خوب و اثربخش نیروی انتظامی در این شهرستان، اضافه کرد: از زمان تصدی مسوولیت توسط فرمانده جدید این نیرو در شهرستان شاهد حضور جدی ایشان به همراه پرسنل در حوزه مبارزه با مواد مخدر و برخورد قاطع با متخلفان در سطح شهرستان هستیم.

عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه انتظار مردم همواره از نیروی انتظامی برخورد قانونی، باعزت و باصلابت و در عین حال رعایت کرامت انسانی است، تصریح کرد: به لطف خدا و با تلاش نیروهای خدوم انتظامی امروز مردم پلیس را یار و یاور خود دانسته و با حضور پلیس مقتدر در کشور احساس امنیت و آرامش خاطر دارند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار