فرمانده انتظامی گنبدکاووس خبر داد

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس از افزایش 48 درصدی کشفیات مواد مخدر در هشت ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

کشف 138 کیلو و 66 گرم انواع مواد مخدر در گنبد

به گزارش گلستان۲۴؛محمود علیفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به وقوع حادثه دل‌خراش زلزله در غرب کشور و جان باختن جمع کثیری از هموطنانمان در استان کرمانشاه، اظهار کرد: از صمیم قلب و با تمام وجود وقوع این حادثه را به همه ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه عزیزان کرمانشاهی در سراسر این استان غیور و حماسه آفرین تسلیت عرض می‌کنم و برای بازماندگان آرزوی صبر دارم.

وی با بیان اینکه در سال جاری با برگزاری جلسات متعدد تلاش کردیم برای مبارزه عملی با مواد مخدر برنامه‌ریزی مدونی داشته باشیم، افزود: در بررسی‌های آماری ما که به صورت نقطه‌ای، ماهانه و سالانه شکل گرفته است آنچه کاملا مشهود بوده افزایش عملیات‌های موفق و کشف بیشتر مواد مخدر از قاچاقچیان مواد مخدر و افزایش دستگیری در این حوزه است.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در آماز کشفیات نقطه‌ای و ماهانه در آبان ماه سال جاری نسبت به سال گذشته با افزایش یک درصدی مواجه شده‌ایم، خاطرنشان کرد: انواع کشفیات مواد مخدر در ماه جاری به میزان 9 کیلو و 174 گرم رسیده است که به نسبت دوره مشابه قبلی یک درصد افزایش داشته است.

علیفر با اشاره به اینکه در این مدت تعداد 97 نفر خرده فروش توسط ماموران تلاش‌گر انتظامی گنبدکاووس دستگیر شده‌اند، ادامه داد: این آمار به نسبت دوره مشابه قبل در سال 1395 که 63 نفر بوده  بالغ بر 45 درصد با رشد دستگیری مواجه شده است که آمار بسیار خوب و قابل توجهی است.

وی از دستگیری 53 نفر معتاد در دوره یک ماهه اخیر خبر داد و گفت: این آمار در سال گذشته 44 نفر بوده است که با 23 درصد رشد مواجه شده است و این در حالی است که عملیات‌های پاک‌سازی در هر دو دوره به صورت مشابه 11 عملیات پلیسی بوده است.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس وی در بیان و تشریح آمار هشت ماهه نیز تاکید کرد: آمار کشفیات انواع مواد مخدر در این دوره زمانی بالغ بر 138 کیلو و 66 گرم انواع مواد مخدر در شهرستان گنبدکاووس کشف شده است که با توجه به آمار 93 کیلوگرمی سال گذشته با 48 درصد افزایش کشفیات روبه‌رو شده است.

علیفر دستگیری معتادان متجاهر و خرده فروشان در دوره زمانی هشت ماه اخیر سال 96 را تعداد یک هزار و 164 نفر دانست و تصریح کرد: این آمار در دوره مشابه سال گذشته 913 نفر بوده است که افزایش 27 درصدی دستگیری را در سال جاری نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه تعداد دستگیری خرده‌فروشان در سال 1164 جاری نفر بوده است، اضافه کرد: این آمار در سال گذشته  913 نفر بوده و در حوزه تعداد دستگیری معتادان متجاهر نیز آمار سال جاری و گذشته به ترتیب 500 و 413 نفر بوده است که بیانگر افزایش چشمگیر آمار دستگیری در این بخش است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار