شرکت مخابرات پاسخگو باشد؛

صبح امروز اینترنت شرکت مخابرات در شهر گرگان بدون اطلاع قبلی به مدت 4 ساعت قطع و سامانه 2020 که جوابگوی حجم بالای تماس ها نبود، از دسترس خارج شد.

قطعی 4 ساعته اینترنت مخابرات در استان گلستان

به گزارش گلستان24؛ در ساعت 8:25 صبح امروز چهارشنبه یکم آذر به دلایل نامشخص اینترنت شرکت مخابرات ایران منطقه گلستان بدون اطلاع قبلی به مدت 4 ساعت قطع شد و سامانه 2020 پاسخگویی به مشترکین اینترنت پرسرعت این شرکت که جوابگوی حجم بالای تماس ها نبود، از دسترس خارج شد و نهایت در ساعت 12:20 وصل گردید.

در استان گلستان که بیشتر مشترکین خدمات اینترنت پرسرعت خود را از شرکت مخابرات را دریافت می کنند این گونه قطعی های طولانی مدت باعث ایجاد اخلال در امور مختلف می شود.

شرکت مخابرات گلستان که صرفا به دنبال افزایش مشترکین اینترنت پرسرعت و کمتر به فکر افزایش کیفیت خدمات خود می باشد و زمانی که مشترک به دلیل نارضایتی از خدمات این شرکت درخواست تخلیه را دارد مورد سین جیم قرار می گیرد و اگر پاسخ قانع کننده ای نداشته باشد با درخواست وی موافقت نمی شود!.

لازم است شرکت مخابرات کمی هم به فکر افزایش کیفیت خدمات اینترنت پرسرعت خود باشد و با این روش باعث جذب مشترک شود نه با طرح های حجمی، زمانی و سرعتی که صرفا در حد پوستر و بنر می باشند و در واقعیت به بهانه های مختلف مانند کیفیت خط تلفن مشترک، نویز خط و... که 90 درصد آن باید توسط خود شرکت برطرف شود، از ارائه طرح های مختلف معذور است.

بسیج

تصویر سایت مخابرات استان گلستان که هیچ گونه اطلاعیه ای در خصوص قطعی در آن درج نشده و تنها اطلاعیه مربوط به اختلال روز 15 آبان می باشد.

این پایگاه خبری آماده درج پاسخ این شرکت در خصوص دلیل قطعی 4 ساعته اینترنت پرسرعت می باشد.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار