مشاور امور بانوان و خانواده وزارت صنعت ،معدن وتجارت کشور گفت : طبق قانون شهرداریها موظف به ایجادنمایشگاه دائمی برای تولیدات بانوان شده اند.

لزوم برگزاری نمایشگاه برای بانوان کار آفرین در گلستان

به گزارش گلستان24؛جلودار زاده مشاور امور بانوان و خانواده وزارت صنعت ،معدن و تجارت کشور در نشستی در اداره صنعت ، معدن و تجارت گلستان گفت : با تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس بانوان کار آفرین می توانندمشکلات خود را از فراکسیون زنان و خانواده مجلس پیگیری و رفع کنند .


جلودار زاده گفت : زنان کار آفرین ما در زمینه بازاریابی نیازمند کمک های سازمان صنعت ،معدن و تجارت و اتاق های بازرگانی هستند.


وی افزود : آموزش بازار یابی و تجارت الکترونیکی از جمله ملزوماتی است که سازمان صنعت ،معدن و تجارت و اتاق های بازرگانی باید نسبت به برگزاری آنها اقدام کنند.


جلودار زاده گفت : اگر بانوان ما توانمند شوند و زمینه ارائه محصولاتشان فراهم شود زمینه رشد و توسعه آنها فراهم می شود که برای رفع مشکلات بازار فروش محصولات تولیدی بانوان نیازمند نهضت کار آفرینی در زمینه بازار یابی وتجارت بانوان هستیم و باید مسیر کارآفرینی را کوتاه کنیم.


وی در انتها افزود : منطقه آزاد برای مناطقی مانند گلستان می تواند بسیار مفید باشد،برگزاری نمایشگاهمشترک با کشور های همسایه نیز می تواند برای توسعه استان راهگشا باشد.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار