حجت الاسلام یعقوب مهدوی، رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان در شورای اداری این شهرستان به صورت رسمی از سمت خود کناره گیری کرد.

خداحافظی رسمی یعقوب مهدوی در شورای اداری گرگان + تصاویر

به گزارش گلستان24؛به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام یعقوب مهدوی صبح امروز در شورای اداری شهرستان گرگان گفت: ادارات فرهنگ و ارشاد مراکز استان ها در اداره کل ادغام شده است لذا چیزی به عنوان اداره ارشاد گرگان نخواهیم داشت اما کارها طبق روال پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) خاطرنشان کرد: روزگار دو روز است یک روز برای تو و یک روز علیه تو، اگر روزی برای تو بود بدان که مدیریت و مقام تو یک امانت الهی است و نباید آن را طعمه قرار دهی و اگر روزی چرخش روزگار مطابق میل تو نبود و مقام و منصبی نداشتی از این بابت نباید محزون باشی.

 

رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان ضمن تشکر از همکاری و مساعدت مدیران دیگر دستگاه ها در طول دوره ی مدیریتش، متذکر شد: مدیریت و مسئولیت را امانت بدانیم و در حق امانت خیانت نکنیم.

سید عباس حسینی، فرماندار گرگان نیز در سخنانی از زحمات چند ساله حجت الاسلام مهدوی تشکر کرد و افزود: سوز دلی اگر است برای بحث فرهنگ است و امیدوارم ان شاالله اداره کل ارشاد خلا فرهنگی شهرستان را پر کند.

 

وی تصریح کرد: نبود یک فرد و یک مجموعه دردی ایجاد نمی کند زمانی درد احساس می شود که خلاهای فرهنگی پر نشود، اگر بتوانیم توانمندی یک جامعه را بشناسیم می توانیم خلاها فرهنگی آن را پر کنیم و این انتظاری است که از اداره کل ارشاد اسلامی استان می رود.

در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات حجت الاسلام یعقوب مهدوی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

خداحافظی رسمی یعقوب مهدوی در شورای اداری گرگان 2

خداحافظی رسمی یعقوب مهدوی در شورای اداری گرگان 1

خداحافظی رسمی یعقوب مهدوی در شورای اداری گرگان 3

ارسال نظر

آخرین اخبار