استاندار گلستان در پیامی ضمن حمایت از برگزاری مسابقات آسیایی کبدی در گرگان گفت: ورزش موجب کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقا سلامتی در جامعه می شود و برگزاری یک دوره مسابقات آسیایی در گلستان می تواند نوید بخش میزبانی رقابت های گسترده تر در استان باشد.

پیام استاندار گلستان به مناسبت برگزاری مسابقات آسیایی کبدی در گرگان

به گزارش گلستان24؛در پیام سید مناف هاشمی آمده است: ورزش عامل اصلی تندرستی، سلامتی و شادابی جامعه است و گرایش مردم به آن شاخصی تعیین کننده در بهره وری محسوب می شود و گرایش به ورزش با کاهش آسیب های اجتماعی ارتباط مستقیم دارد. 
استاندار افزوده است که گلستان استانی با پتانسیل های بالای ورزشی است و در برخی رشته ها همچون کبدی به عنوان قطب تاثیرگذار در کشور مورد توجه است.
وی گفته که میزبانی مسابقات آسیایی کبدی از سوی گلستان افتخاری است که برای اولین بار در این استان رقم می خورد و می تواند نوید بخش میزبانی مسابقاتی گسترده تر باشد.

به گزارش ایرنا دهمین دوره رقابت های کبدی مردان و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از صبح جمعه سوم آذر 96 در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز می شود.
براساس قرعه کشی در بخش مردان این رقابت ها تیم های هند، پاکستان، ژاپن، عراق و افغانستان در گروه اول و ایران، کره جنوبی، سریلانکا، تایلند و ترکمنستان در گروه دوم به مصاف هم می روند.
در بخش زنان هم تیم های هند، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و چین تایپه در گروه اول و ایران، ژاپن، سریلانکا، عراق و پاکستان در گروه دوم با هم رقابت می کنند.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار