امام جمعه گرگان:

امام جمعه گرگان با تبریک پیروزی جبهه مقاومت گفت: پس مانده‌های بدخیم غده سرطانی داعش باید از بین برود.

پس‌مانده‌های بدخیم غده سرطانی داعش باید از بین برود

به گزارش گلستان24؛آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان گرگان اظهار کرد: از همه کسانی که در زمینه پیروزی جبهه مقاومت تلاش کردند شهدای مدافع حرم، جانبازان و سردار رشید جهان اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی، مردم عراق، سوریه و مرجعیت جهان تشیع آیت‌الله سیستانی و در رأس همه مقام معظم رهبری باید قدردانی کنیم چراکه همه دست به دست هم دادند تا شاهد پیروزی جهان بشریت باشیم.
وی با بیان اینکه علما در شرایط سختی به هدایت مردم می‌پرداختند، افزود: امام عسکری (ع) شدیدا تحت مراقبت بود اما هیچگاه در هدایت مردم به یگانگی خداوند دریغ نمی کرد.
نورمفیدی؛ تقوا را مولفه ای مهم خواند و گفت: در ارتباطات و تصمیمات خودمان باید ملاحظه خدا را داشته باشیم و ائمه اطهار (ع) نیز همین توصیه را داشتند.
وی ابراز کرد: مردم را در دو جا امتحان کنید در راستگویی و صداقت؛ اگر مسوولیتی به هر یک از شما دادند باید رسم امانتداری را به جای آورید.
نورمفیدی با اشاره به گرامیداشت هفته وحدت بیان کرد: وحدت و اتحاد رمز پیروزی انقلاب اسلامی است، پیرو راستین ائمه اطهار (ع) باید اخلاق خوبی داشته باشند، راستگو و امین باشند تا دیگران به خوبی از شما یاد کنند.
نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: پیروزی جبهه مقاومت علیه توطئه بسیار خطرناکی که پیش روی منطقه قرار گرفته بود و غده سرطانی بسیار خطرناک داعش که زیر نام اسلام جنایت می کردند علاوه بر خسارتهایی که به کشورهای اسلامی وارد می کردند و در دنیا آبروی اسلام را بردند این غده سرطانی نابود شد.
نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه داعش از ناحیه اسرائیل و آمریکا پشتیبانی می شدند، ابراز کرد: جبهه مقاومت با ورود در این عرصه ها و مقاومت و جانبازی هایی که انجام شد به این پیروزی دست یافت.
نورمفیدی بیان کرد: از همه کسانی که در این زمینه تلاش کردند از شهدای مدافع حرم، جانبازان و سردار رشید جهان اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی، مردم عراق، سوریه، مرجعیت جهان تشیع آیت الله سیستانی و در رأس همه مقام معظم رهبری تا شاهد پیروزی جهان بشریت باشیم باید قدردانی کرد.
وی ابراز کرد: پس مانده های بدخیم غده های سرطانی باید از بین برود تا جهان بشریت از دست گروه های تکفیری نامسلمان راحت شود.
نورمفیدی با بیان اینکه پنج آذر برای گرگان یک روز تاریخی است، گفت: برای اینکه مردم گرگان در سال 1357 در مقابل دژخیمان شاهنشاهی قرار گرفتند، عده ای به مقام شهادت و جانبازی رسیدند، این روز تاریخی برای شهر و استان ما است.
وی گفت: در 5 آذر بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل تشکیل شد، تفکر بسیجی مهم است، با این تفکر نظام را شناختیم و فهمیده ایم انقلاب در کجا قرار دارد و جایگاه و منزلت والایی در جهان به دست آورده است.
نماینده ولی فقیه در گلستان با تاکید بر اینکه تا پای جان برای این شجره طیبه ایستاده ایم و با جان و دل از نظام و انقلاب اسلامی دفاع می کنیم، اظهار کرد: دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی همان تفکر بسیجی است.
نورمفیدی افزود: تفکر بسیجی اگر نبود معلوم نبود کار انقلاب به کجا کشیده بود این تفکر مردم را در روزهای خطرساز به وسط میدان آورد و از گزند خطرات نجات داد.
وی بیان کرد: ملت ما باید از این افق به کشور نگاه کنند گرچه مشکلات زیادی نیز وجود دارد ما امروز به چنان رشدی رسیدیم که انقلاب را بیمه می کند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار