شب گذشته :

محمد موسی تمسکنی زاهدی مدیر عامل شرکت آرد زاهدی گرگان در گذشت .

مدیر عامل شرکت آرد زاهدی گلستان درگذشت

به گزارش گلستان 24؛وی نایب رئیس اتاق بازرگانی گرگان بوده و در سوابقش سمتهایی چون عضو هیئت مدیره شرکت غلات داران ایران ، عضو هیئت مدیره شرکت غلات داران گرگان و رییس هیئت مدیره شرکت راد مرغ گلستان را دارد .

موسی تمسکنی زاهدی همچنین از صادرکنندگان نمونه استان بود که بارها از طرف مراجع مربوط مورد تقدیر قرار گرفت .

وی شب گذشته بر اثر سرطان معده دار فانی را وداع گفت و مراسم تشییع پیکر آن مرحوم نیز صبح فردا یکشنبه 5 آذر در امامزاده عبدالله گرگان برگزار می شود .

وی فرزند مرحوم حاج محمد صاحب تمسکنی زاهدی بنیان گذار کارخانه ی آرد زاهدی و از پیشروان این صنعت در استان گلستان می باشد.

خانواده تمسکنی زاهدی پس از کسب تجارب فراوان در صنعت کشت گندم و تولید آرد نخستین بار در سال 1342 کارخانه آرد خوشه را در جاده نهارخوران گرگان و سپس در سال 1352 کارخانه گندم کار را در میدان کریمی گرگان احداث و راه اندازی کردند. همچنین طی سال های 1354 تا 1356 موفق به تاسیس کارخانه هایی مشابه در نکا و بابل گردید.

همچنین به منظور جلوگیری از تضییع گندم و نیز تامین به موقع آرد کشور اقدام به ذخیره سازی گندم براساس دیاگرام نوین مهندسی، برگرفته از پیشرفته ترین پژوهشها و تحقیقات روز دنیا شده است .

در ادامه فعالیت ها و تکمیل چرخه تولید از بُعد مهندسی صنعت آرد در سال 1367 کارخانه فوق العاده مدرن حال حاضر را با ادغام دو کارخانه گندم کار و خوشه با بهره گیری از تکنولوژی مدرن بولر آلمان در کیلومتر 12 جاده گرگان-گنبد احداث شد.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار