با همت بسیج جامعه پزشکی

پنجمین بیمارستان صحرایی شهدای عرصه سلامت گلستان با همت بسیج جامعه پزشکی استان در مناطق محروم شهرستان گمیشان راه‌اندازی شد.

بیمارستان صحرایی شهدای عرصه سلامت در مناطق محروم گمیشان راه‌اندازی شد

به گزارش گلستان24؛سردار رحمت‌الله صادقی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در مراسم راه‌اندازی پنجمین بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عرصه سلامت استان در شهرستان با اشاره به اقدامات بسیج در سطح کشور اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکان همواره با حضور بسیجی و جهادی خود در همه زمان‌ها و مکان‌ها خدمات خوبی را به مردم کشور انجام می‌دهد.

وی استقرار بیمارستان صحرایی در شهرستان را توفیق ارزشمند خدمت به مردم در هفته بسیج و هفته وحدت دانست و تصریح کرد: بسیجیان اقدامات خود را از روی اخلاص، رضایت خداوند و رضایت‌مندی مردم انجام می‌دهند و در واقع کارهای بسیجیان همواره ماندگار و ارزشمند است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به جایگاه بسیج اظهار داشت: بسیج برگرفته از آیات قرآن کریم و تدبیر ارزشمند امام خمینی(ره) در سطح کشور است.

فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان نیز در این مراسم از کلنگ‌زنی بیمارستان شهرستان در آینده خبر داد و گفت: امیدواریم با احداث بیمارستان در شهرستان خدمات مفید و ارزشمندی را به مردم ارائه دهیم. گسترش بهداشت و درمان در حوزه‌ها و مناطق مختلف از نیازهای جامعه است که دولت تدبیر و امید این کار را به خوبی انجام داده است.

اسماعیل مقصودلو رئیس بسیج جامعه پزشکی استان گلستان نیز در این مراسم گفت: تمرین بحران و حفظ آمادگی، ایجاد و تقویت روحیه ایثار و نوع دوستی بین کادرهای پزشکی و دسترسی آسان و کم هزینه مردم مناطق کم برخوردار به امکانات تخصصی پزشکی از اهداف استقرار این بیمارستان صحرایی است.

وی اظهار کرد: این پنجمین بیمارستان صحرایی است که در سطح استان گلستان استقرار یافته و در طول استقرار چهار دوره به 31 هزار و 606 نفر خدمات پزشکی به شهروندان ارائه شده است. در این بیمارستان به مدت 3 روز همه خدمات پزشکی تخصصی در زمینه‌های مختلف ارائه خواهد شد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار