شهردار گنبدکاووس:

شهردار گنبدکاووس با اشاره به تلاش بی‌وقفه حجت‌الاسلام سبحانی برای تعمیق وحدت در این شهرستان، گفت: نگاه وحدت‌انگیز ایشان گنبدکاووس را از توطئه‌ها ایمن کرد.

مرحوم سبحانی الگوی انسانیت و اخلاق بود

به گزارش گلستان24؛منصور طعنه گنبدی امروز در گفت‌و‎گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره رحلت جانسوز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین سبحانی امام جمعه فقید شهرستان گنبدکاووس و داغدار شدن همه مردم این شهرستان و منطقه، اظهار کرد: در چنین شرایطی که یاد و خاطره آن مرد هیچ‌گاه از اذهان ما پاک نخواهد شد صحبت کردن درباره او که به معنای واقعی کلمه الگوی انسانیت و اخلاق بود کار ساده‌ای نیست.

وی با بیان اینکه بنده از همان روزهای نخست که مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی به عنوان امام جمعه گنبدکاووس منصوب شدند با ایشان آشنایی داشتم، افزود: بنده آن زمان در جهاد سازندگی توفیق داشتم در خدمت ایشان بوده و به سخنرانی ایشان گوش فرا دهم.

شهردار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ایشان پس از حضور در گنبدکاووس نخستین اداره‌ای که در آن سخنرانی‌های ثابتی داشتند جهاد سازندگی بود، خاطرنشان کرد: در آن سال‌ها بنده به عنوان کارشناس ناظر پروژه آبرسانی جهاد سازندگی مشغول به کار بودم.

طعنه گنبدی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین سبحانی یک امام جمعه متدین و اخلاق‌مدار بودند، ادامه داد: ایشان برای همه ما الگویی در مسیر وحدت میان اقوام و مذاهب مختلف در سطح شهرستان بودند که این نکته را همه مردم و مسوولان می‌توانند گواهی و شهادت بدهند.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان گنبدکاووس با نعمت حضور ایشان از گزند بسیاری از توطئه‌های بدخواهان و فتنه‎انگیزان ایمن و مصون مانده است، تصریح کرد: ایشان همواره وحدت را به عنوان رکن اصلی و اساسی همه فعالیت‌های مسوولان مورد تائید قرار می‌دادند و هیچ‌گاه اجازه نمی‌دادند کسی رفتاری برخلاف وحدت و یکپارچگی مردم انجام دهند.

گفتنی است مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین سبحانی امام جمعه فقید شهرستان گنبدکاووس که از سال 1346 در جریان مبارزات انقلابی در کنار رهبر معظم انقلاب فعالیت می‌کرد در سال 1372 به عنوان امام جمعه گنبدکاووس منصوب شد و پس از 23 سال خدمت به مردم این شهرستان در مردادماه سال 1395 به علت کسالت و بیماری خدمتگزاری در این مسند را به حجت‌الاسلام محمود ترابی واگذار کرد.

وی در بامداد سوم آذر سال جاری به علت بیماری شدید تنفسی و ریوی در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس جان به جان آفرین تسلیم کرد و به جمع یاران و همرزمان شهید و انقلابی‌اش پیوست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار