سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در گلستان:

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در گلستان گفت: شهدای معزز مدافع حرم، صاحبان اصلی پیروزی بزرگ در مقابل گروه تروریستی داعش هستند.

شکست داعش هدیه بزرگ جبهه مقاومت با محوریت ایران به بشریت بود

به گزارش گلستان24؛پیروزی جبهه مقاومت بر داعش و در نهایت پایان تسلط گروه تکفیری داعش بر عراق و سوریه است و در پی پیروزی جریان مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت به معنای شکست غرب به سرکردگی آمریکا و عربستان است.

داعش به وجود آمده بود تا علیه کشورهای مسلمان فعالیت کند و با نشان دادن شکلی افراطی از اسلام، مردم را از دین‌هراسان کند اما این گروهک تروریستی در دنبال کردن این هدف شوم خود نیز با شکست روبرو شدند به همین منظور گفت و گویی صمیمی با  حجت‌الاسلام سید علی طاهری سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در گلستان انجام دادیم که شنیدن آن خالی از لطف نیست.

درخصوص نابودی داعش و پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش بفرمایید و اینکه پیروز واقعی در این جنگ چه کسانی بودند؟

طاهری: شهدای معظم مدافع حرم صاحبان اصلی پیروزی بزرگ جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران علیه داعش هستند.

موضوع داعش بحث یک کشور و دو کشور نیست بلکه موضوع راه‌اندازی این گروه ضد بشری توسط نظام سلطه بود  و اگر جمهوری اسلامی ایران همراه با مردم خطه مقاومت در منطقه مقابل داعش ایستادگی نمی‌کردند ضررش فقط متوجه کشورهای منطقه نبود بلکه دنیا را در بر می‌گرفت.

طی 6 سال است که داعش علاوه بر کشورهای عراق و سوریه برخی از کشورهای اروپایی از جمله کشور آمریکا را در معرض تهدید قرار داد بنابراین پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، پیروزی خط مقاومت در دنیا در برابر نظام سلطه است.

 نقش شهدای مدافع حرم و رزمندگان مدافع حرم در این پیروزی بزرگ را چطور ارزیابی می‌کنید؟

طاهری: شهدا و رزمندگان گرانقدر مدافع حرم، صاحبان اصلی پیروزی بزرگ در مقابل گروه تروریستی داعش هستند و این پیروزی بسیار ارزشمند است و یک هدیه بزرگ الهی است که جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران برای تمامی بشریت به ارمغان آورده است.

امیدواریم شکست داعش درس بزرگی برای نظام سلطه باشد تا نخواهند اینچنین صدماتی را به مردم بی‌گناه وارد کنند.

از رزمندگان مدافع حرم آل‌الله به ویژه خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و تمامی کسانی که طی این 6 سال در کشورهای منطقه برای شکست داعش تلاش کردند قدردانی می‌کنم و این پیروزی بزرگ ماحصل خون شهدای مدافع حرم است.

در خصوص قیام 5 آذر بفرمایید و اینکه چرا امروز را به عنوان روز ملی گرگان نامگذاری کردند؟

طاهری: قیام پنجم آذر یک قیام ارزشمندی است که این قیام همزمان با قیام جمعی از مردم انقلابی در مشهد مقدس بود که در داخل حرم آنها را به شهادت رساندند.

این تقید دینی و تدین مردم گرگان باعث شد که نسبت به این واقعه بی‌تفاوت نباشند و قیام پنجم آذر را رقم بزنند و در این مسیر 14 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کنند.

به نظر می‌رسد که روز گرگان در پنجم آذر بهترین روز است زیرا این روز حامل یک پیام معنوی و رساتری برای مخاطبان خودش در بر دارد.

در راستای گرامیداشت شهدای پنجم آذر و شهدای مدافع حرم و هفته بسیج شب گذشته حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهرستان گرگان سخنرانی کردند./فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار