رئیس کل دادگستری گلستان:

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: می‌دانیم رسیدگی به تعداد زیاد پرونده‌ها به ویژه دعاوی که ماهیت اجتماعی و ناخوشایندی دارند، کار را برای همکاران ما دشوار می‌کند اما نباید اجازه دهیم این مسائل بر رفتار ما با مردم اثر ناخوشایند بگذارد.

رفتار نامناسب با مردم از سوی کارکنان دستگاه قضایی در هر جایگاه و مقامی که باشند پذیرفته نیست

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان در ادامه بازدیدهای هفتگی خود به مینودشت و آزادشهر اظهار کرد: مردم در زمان گرفتاری و برای احقاق حقوق خود به دستگاه قضا مراجعه می‌کنند و وظیفه ماست با رسیدگی درست و رفتار مناسب، مرهمی بر زخم آنان باشیم.
وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ساماندهی پرونده‌های مسن به حوزه های قضایی از  قضات خواست بررسی پرونده‌هایی که سال‌هاست در محاکم مانده‌اند و هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند در اولویت کار خود قرار دهند.
رئیس کل دادگستری گلستان توجه بیشتر قضات به صدور آرای جایگزین حبس را خواستار شد و گفت: کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از برنامه‌های اصلی قوه قضاییه و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.
بازدید از زندان‌ها، حذف ابلاغ کاغذی، سرعت و کیفیت رسیدگی‌ها، مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و صفوف نماز جماعت از دیگر مواردی بود که رئیس کل دادگستری استان در سخنان امروز خود از کارکنان خواست به آن توجه کنند.
امروز همچنین رئیس کل دادگستری گلستان با امام جمعه مینودشت دیدار و گفتگو کرد.
امام جمعه مینودشت در این دیدار، سرکشی و  دیدارهای مردمی مسوولان ارشد قضایی استان گلستان را  قابل تقدیر خواند و گفت:خدمتگزاری مسوولان و رسیدگی به مشکلات مردم از برکات نظام مقدس جمهوری  اسلامی است.
ملاقات مردمی از دیگر برنامه‌های امروز رئیس کل دادگستری و معاونان وی بود.
رئیس کل دادگستری گلستان به منظور رسیدگی به خواسته‌های حقوقی و قضایی مردم و بررسی مشکلات و نیازهای حوزه‌های قضایی و شناسایی ظرفیت‌های موجود شهرستان‌ها در راستای تحقق اهداف دستگاه قضا هر هفته از شهرستان‌ها سرکشی می‌کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار