فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان:

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان با اشاره به اینکه وحدت بین مسلمانان شاه کلید مقابله با دشمنان اسلام است، گفت: همدلی و وفاق میان تمامی مسئولان کشور در تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار موثر است.

وحدت بین مسلمانان شاه کلید مقابله با دشمنان اسلام است

به گزارش گلستان24؛امیر سرتیپ 2 مهدی معمارباشی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان در این پیام با اشاره به اینکه وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه ها و ارمغان پیامبر رحمت به استناد آیات قرآن کریم و با شعار توحید برای جوامع بشری است، اظهار کرد: وحدت مسلمانان مانند چتری از رحمت خداوند بر سر امت اسلام است که از بین برنده کینه ها و خودخواهی ها و موجب صفای قلوب است.

 

وی، گسترش وحدت اسلامی را از مهمترین عوامل پیشرفت و پیروزی های متعدد جهان اسلام برشمرد و افزود: هفته وحدت میراث گرانبهایی از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی است و امام راحل(رحمه الله علیه) همیشه بر وحدت بین مسلمین تاکید داشتند.

 

معمارباشی با تاکید بر لزوم افزایش اتحاد و همبستگی در عصر کنونی به عنوان یکی از مهمترین مسائل اساسی جهان اسلام، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز مسأله وحدت را به عنوان یک نیاز قطعی و  مایه سربلندی مسلمین و بهترین سلاح ملت ها در مقابل استکبار جهانی می دانند.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان، وحدت را  قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلام در مقابل توطئه های دشمنان و استعمارگران برشمرد و خاطرنشان کرد: انسجام و یگانگی مسلمانان از نظر قرآن امر ضروری است و دامن زدن بر اختلافات حاصلی جز سستی و از دست رفتن عظمت مسلمانان به دنبال ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه وحدت بین مسلمانان شاه کلید مقابله با دشمنان اسلام است، گفت: همدلی و وفاق میان تمامی مسئولان کشور در تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار موثر بوده و باید با وحدت و همدلی، فضاهای موجود را به گونه ای مدیریت کنیم که شاهد  توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در تمامی ابعاد باشیم.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار