معاون قضایی رئیس کل دادگستری گلستان:

معاون قضایی رئیس کل دادگستری گلستان و رئیس شوراهای حل اختلاف استان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه تعداد یک‌هزار و 452 فقره پرونده به شعب مینودشت وارد و تعداد یک‌هزار و 481 فقره نیز مختومه شده که این امر نشانگر افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها است.

1481 پرونده قضایی در شوراهای حل اختلاف مینودشت مختومه شد

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی شورای حل اختلاف گلستان، احمد جعفری با حضور در شعب شورای حل اختلاف شهرستان مینودشت از روند و کیفیت رسیدگی به پرونده‌ها بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود شعب و کارکنان شورا قرار گرفت.
رئیس شورای حل اختلاف استان گلستان هدف اصلی از این بازرسی‌ها را آموزش اعضا و کارکنان، شناسایی نقاط ضعف و قوت شعبات شورا در جهت خدمت‌رسانی به مراجعان و رفع نواقص و اصلاح امور برشمرد.
جعفری ضمن بازدید از تمامی قسمت‌های مربوطه با استماع گزارش آمار و عملکرد ارائه شده از سوی اعضا و با رؤیت تعدادی از پرونده‌ها، مراجعات مردمی و نحوه رسیدگی به ارباب رجوع در این حوزه را مورد بررسی و به سوالات و مشکلات مطرح شده از سوی اعضا و دبیران پاسخ دادند.
وی افزود: با شناخت نقاط ضعف و کاستی‌ها و همچنین نقاط قوت، مشکلات و نواقص پس از تجزیه و تحلیل، برای رفع به مقامات مسوول گزارش و پیگیری لازم تا اطمینان از رفع موانع و مشکلات انجام خواهد شد.
رئیس شورای حل اختلاف گلستان تصریح کرد: شورای حل اختلاف مینودشت از نظر روند و کیفیت رسیدگی‌ها در سطح مطلوبی قرار دارد و اعضا باید ضمن حفظ بی‌طرفی در پرونده‌ها قوانین و مقررات را رعایت کنند تا شاهد شورایی صددرصد قانونمند باشیم.
جعفری گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه تعداد یک‌هزار و 452 فقره پرونده به شعب مینودشت وارد و تعداد یک‌هزار و  481 فقره نیز مختومه شده که این امر نشانگر افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها است.
رئیس شورای حل اختلاف استان گلستان در پایان از زحمات اعضا و کارکنان شورا که به صورت افتخاری و بدون هیچ‌گونه چشمداشتی در حال خدمت به مردم و رفع اختلافات آنان هستند تقدی و تشکر کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار