رئیس‌کل دادگستری گلستان:

رئیس‌کل دادگستری استان گلستان با تأکید بر اولویت رسیدگی پرونده کودک‌آزاری گنبدکاووس گفت: پرونده ضرب و شتم منجر به فوت کودک ۳ساله گنبدی با حساسیت ویژه پیگیری و رسیدگی می‌شود.

پرونده کودک‌ آزاری و فوت کودک ۳ساله گنبدی به‌صورت ویژه رسیدگی می‌شود

به گزارش گلستان 24؛به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان با بیان اینکه پرونده کودک‌آزاری و فوت کودک 3ساله گنبدی به‌صورت ویژه رسیدگی می‌شود، اظهار داشت: پدر این کودک بازداشت شده و پرونده وی به‌اتهام قتل و ایراد صدمه بدنی در دادسرای عمومی و انقلاب گنبدکاووس  در حال رسیدگی است.

به‌گفته وی، پدر این کودک که اعتیاد دارد و در کار خرید و فروش موادمخدر است در تحقیقات اولیه، اقرار کرده در یک هفته گذشته بارها به‌علت بازیگوشی، به‌شدت کودک را تنبیه کرده و انگشتان او را با سیگار سوزانده است.

هاشمیان افزود: تحقیقات از بستگان و همسایه‌ها نیز نشان می‌دهد این فرد پیش از این هم بارها، کودک را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

رئیس کل دادگستری گلستان با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی نسبت به پرونده‌های کودک‌آزاری حساسیت ویژه دارد، افزود: پرونده قتل این کودک نیز به‌سرعت رسیدگی و نتیجه آن به آگاهی مردم رسانده خواهد شد.

هاشمیان از مردم خواست در صورت مشاهده موارد کودک‌آزاری، بلافاصله موضوع را به مراجع انتظامی، قضایی و یا اورژانس اجتماعی اطلاع دهند.

به‌گفته رئیس کل دادگستری گلستان، پدر و مادر این کودک 2 سال پیش از هم جدا شده‌اند و  محمد 3ساله نزد پدرش زندگی می‌کرد و این پسربچه، هنگام تحویل به بیمارستان در کُما بود و  آثار سوختگی با سیگار و کبودی نیز روی پا و بدن او مشاهده می‌شد.

این کودک خردسال متأسفانه براثر شدت جراحات، پس از 3 روز کما، روز جمعه جان خود را از دست داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار