به منظور کمک‎رسانی به مناطق زلزله‎زده کرمانشاه

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان گرگان گفت: نخستین گروه جهادی بسیج سازندگی شهرستان گرگان در قالب 20 نیروی تخصصی برای بازسازی 9 روستای زلزله‎زده کرمانشاه اعزام شد.

نخستین گروه جهادی از گرگان به کرمانشاه اعزام شد

به گزارش گلستان 24؛سلمان گرزین صبح امروز در حاشیه اعزام نخستین گروه جهادی بسیج سازندگی شهرستان گرگان به مناطق زلزله‎زده استان کرمانشاه اظهار کرد: نخستین گروه جهادی بسیج سازندگی شهرستان گرگان صبح امروز در قالب 20 نیروی تخصصی برای بازسازی و کمک‎رسانی به 9 روستای زلزله‎زده کرمانشاه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: نیروهای داوطلب جهادی در حوزه‎های عمران و بازسازی برای کمک‎رسانی به مناطق زلزله‌زده روستایی دارای تخصص لازم هستند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان گرگان افزود: این جهادگران حداقل 10 روز در کرمانشاه مستقر خواهند بود، ما قرار است مرحله به مرحله گروه‎های جهادی را تا پایان رفع محرومیت به منطقه کرمانشاه اعزام کنیم.

گرزین با تاکید بر اینکه هر چه در توان داشته باشیم برای حمایت از این مردم آسیب‎دیده کرمانشاه مضایقه نخواهیم کرد، گفت: قرارگاه مرکزی جهادی استان گلستان در کرمانشاه شکل گرفته است و از همکاران ما در آنجا مستقر هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای جهادی براساس نیازسنجی‎های صورت گرفته شده سازماندهی شدند، ابراز کرد: جهادگران در زمینه ساخت و ساز و تاسیسات تخصص کافی دارند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان گرگان با اشاره به اینکه جمع‎آوری کمک‎های نقدی و غیرنقدی به مردم زلزله‎زده کرمانشاه ادامه دارد، از مردم نوعدوست استان خواست تا در این زمینه همچون گذشته حمایت‎های خود را از مردم نیازمند دریغ نکنند.

گرزین با بیان اینکه مردم استان گلستان در یاری رساندن به مظلومان همواره خوش درخشیده‎اند، بیان کرد: ما پس از آنکه برای کمک به مردم زلزله‎زده کرمانشاه فراخوان زدیم، سیل عظیمی از بسیجیان برای کمک‎رسانی ثبت‎نام کردند، مهارت‎های خودشان را اعلام داشتند و ما نیز بر اساس تخصص‎های موردنیاز گزیده‌ای از این افراد را به کرمانشاه اعزام کردیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار