طی مراسمی ؛

طی برگزاری آیین تودیع و معارفه در شهرستان گرگان، فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان گرگان معرفی و کرسی فرماندهی انتظامی شهرستان گرگان به سرهنگ "محمد شیرازی" سپرده شد.

فرمانده جدید نیروی انتظامی گرگان معارفه شد + تصاویر

به گزارش گلستان24؛به نقل از کاسب امین، در آستانه فرا رسیدن میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، آیین تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان گرگان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این مراسم صبح دیروز در گرگان برگزار گردید که در این بین، سکان فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گرگان به "سرهنگ محمد شیرازی" سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ما؛ پیش از این فرماندهی انتظامی شهرستان گرگان در دستان سرهنگ " رضا عسکری" بوده است.

در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهر گرگان، "سید عباس حسینی" فرماندار گرگان گفت: امروزه آرامش و آسایش شهروندان نتیجه خدمات نیروی انتظامی در سطح شهر می باشد که جا دارد از همه عزیزان تقدیر بعمل آوریم .

وی با اشاره به مولفه های پلیس مطلوب نظام در کلام مقام معظم رهبری افزود: اقتدار ظاهری و معنوی، عزت، مردم داری، مهربانی و درستکاری از مهمترین ویژگی های ماموران انتظامی در سخنان فرمانده کل قوا است.

فرماندار با بیان اینکه اقتدار نیروی انتظامی از طریق جلب اعتماد عمومی جامعه حاصل شده است تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی از این سرمایه اجتماعی برخوردار است و باید در جهت تقویت و ارتقاء آن بکوشد.

"حسینی" با تاکید براینکه شهرستان از لحاظ امنیتی وضعیت مساعدی دارد، اظهار داشت: حضور و برقراری نظم و امنیت نیروی انتظامی در برگزاری انتخاباتی پرشور و مردمی تاکنون گواه بر حضور و درایت این عزیزان در همه صحنه ها بصورت شبانه روزی را دارد.

وی در ادامه افزود: اصلی ترین وظیفه پلیس برقراری احساس امنیت دردرون مردم است و اگراین امر تحقق پیدا کرد پلیس توانسته ماموریت خود را به خوبی انجام دهد.

فرماندار گرگان در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت جامعه ،مجاهدت در راه خدا است .اجرای این مسوولیت بایستی برای رضایت خداوند منان با خوش رفتاری و احترام به مردم باشد، مقوله امنیت یک مقوله توسعه یافته است که با کمک حاکمیت، مردم و پلیس می توان آن را ایجاد کرد.

فرمانده جدید نیروی انتظامی گرگان معارفه شد1

فرمانده جدید نیروی انتظامی گرگان معارفه شد2

ارسال نظر

آخرین اخبار