مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در عصر حاضر وحدت موثرین سلاح برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

وحدت موثرین سلاح برای مقابله با توطئه های دشمنان است

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام والمسلمین نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی است تا با مرور دستاوردهایی که در سایه وحدت، پس از پیروزی انقلاب اسلامی حاصل شده به تبیین ضرورت حفظ و افزایش وحدت و تعمیق آثار در بین اقوام و پیروان مختلف پرداخته و از هر گونه جدایی و تفرقه دوری کنیم چرا که سلاح وحدت در عصر حاضر مهمترین و موثرترین سلاح برای مقابله با توطئه های دشمن است.

 

وی با اشاره به اینکه وحدت بین شیعه و سنی یک اصل خدشه ناپذیر است، افزود: همه باید روی این اصل پافشاری کنند و به آن استحکام ببخشند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه وحدت، سفارش مکتب و دین ماست، اظهارداشت: پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله و سلم) و قرآن کریم همه را به وحدت، اتحاد و یگانگی توصیه کرده‌اند.

 

وی تصریح کرد: منافع ملت ما در وحدت نهفته است پس عقل و حکمت ایجاب می کند منافع دشمن را تامین نکنیم و به منافع خود و جهان اسلام بیندیشیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: منافع دشمنان ما در اختلاف ماست، یعنی اگر بین شیعه و سنی در کشور اختلافی وجود داشته باشد در واقع منافع دشمنان تامین شده است.

 

وی افزود: همان گونه که شیعه و سنی در کشور ما متحد هستند و برای پیشرفت کشور همکاری می کنند، سایر کشورهای اسلامی هم ایران را الگو قرار دهند تا به پیشرفت برسند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد اظهارداشت: وحدت گلستان یک راهبرد برای انقلاب اسلامی است، ما با وحدت به پیروزی رسیدیم و با وحدت پیروزی را حفظ کردیم.

 

وی تصریح کرد: در مکتب امام یاد گرفتیم پیروزی های بزرگ در پرتو وحدت است و برای پیشرفت و به دست آوردن پیروزی های بزرگتر باید از یک فرمانده فرمان ببریم و آن فرمانده مقام معظم رهبری، عمود خیمه انقلاب است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار