رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان گالیکش:

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گالیکش با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در چند نقطه جنگلی این شهرستان، گفت: وزش باد با سرعت بیش از ۹۰ کیلومتر بر ساعت سبب انتقال آتش از یک نقطه به نقطه دیگر در مناطق جنگلی شده است.

مناطق جنگلی شهرستان گالیکش طعمه حریق شد

به گزارش گلستان 24 ؛ بهزاد نجفی در شهرستان گالیکش درباره آخرین وضعیت آتش سوزی در اراضی جنگلی این شهرستان،  اظهار داشت:وزش باد سهمگین در ارتفاعات گالیکش سبب شده تا آتش از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل شود.

وی افزود: به دنبال آتش‌سوزی‌های قبلی, در برخی مناطق آتش به صورت کامل اطفاء نشده و به علت صعب العبور بودن, مانع از دید ما بوده است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گالیکش افزود: خوشبختانه حضور به موقع نیروهای امدادی منابع طبیعی از سراسر استان سبب شد تا آتش‌سوزی مهار شود و آتش بیشتر کنده درختان سوخته شده بود که خسارتی آن‌چنانی به جنگل‌ها وارد نشده است.

نجفی تصریح کرد: وزش باد شدید بیش از 90 کیلوتر در ساعت و صعب العبور بودن مناطق سبب شده تا آتش از یک نقطه به نقطه دیگر انتقال یابد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گالیکش تاکید کرد: نیروهای منابع طبیعی, فرمانداری, مردمی و غیره برای حفاظت, اطفاء و گشت زنی در منطقه حضور دارند و در حال حاضر آتش مهار شده است.

وی گفت: آتش در مناطق ترجنلی, تنگه راه, قلی تپه, یورت کاظم, اطراف کندسکوه در حوالی شهرستان گالیکش رخ داده بود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار