رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار

رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از شروع تمدید کارت کار موقت اتباع خارجی از 20 آذرماه خبر داد.

تمدید کارت کار موقت اتباع خارجی از 20 آذر آغاز می‎شود

به گزارش گلستان۲۴؛به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان، سید محمد دادو گفت: کلیه اتباع افغانی که دارای کارت آمایش دوره 12 یا کارت کار موقت در سال گذشته هستند، می‌توانند از تاریخ 20 آذر با مراجعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان­‌ها نسبت به ارائه درخواست به منظور تمدید کارت کار موقت خود اقدام کنند.

وی افزود: بیش از 3 هزار نفر اتباع خارجی در استان شناسایی شده‎اند که حائز شرایط تمدید کارت کارموقت هستند و این افراد تا پایان دی ماه فرصت دارند با مراجعه به ادارات تعاون کار شهرستان‎ها کارت کار موقت خود را تمدید کنند.

رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اضافه کرد: به همراه داشتن اصل و یک نسخه کپی از کارت آمایش 12 و همچنین برای اتباع افغانی و عراقی که دارای کارت کار سال گذشته هستند اخذ اصل کارت کار ضروری است.

وی ادامه داد: میزان مبلغ مورد نیاز برای تمدید کارت کار موقت 2 میلیون و 785 هزار ریال است که به حساب خزانه استان واریز کرده و به همراه سایر مدارک به ادارات شهرستان ارائه دهند.

دادو خاطرنشان کرد: ارائه دو قطعه عکس، تکمیل فرم اطلاعات کارفرما و تبعه «افغانی/عراقی» و تحویل اصل فرم مربوطه بانضمام یک نسخه کپی به 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار