فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: سپاه می‌خواهد مدل مفهومی ازدواج کم‌خرج و آسان را در جامعه نهادینه کند.

سپاه می‌خواهد مدل مفهومی ازدواج کم‌خرج و آسان را در جامعه نهادینه کند

به گزارش گلستان۲۴؛رحمت‌الله صادقی صبح امروز در طرح مهر آسمانی و تحویل مرحله نخست جهیزیه اهدایی سپاه نینوا به زوج های نیازمند استان گلستان اظهار کرد: سپاه برای تقویت نرخ ازدواج و توسعه این سنت الهی این برنامه را در دستور کار خود قرار داده است.
وی با بیان اینکه زمینه ازدواج آسان باید برای جوانان فراهم شود، تصریح کرد: باید فضایی در استان فراهم کنیم تا زوج های جوان بتوانند نسبت به امر ازدواج و تشکیل خانواده مبادرت کنند و این سنت الهی در جامعه تسریع شود.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای تهیه 50 جهیزیه هزیته شده است، گفت: همه اجناس و کالاها از تولیدات داخلی است.
صادقی افزود: برای 50 زوج جوان شرایط مقدماتی یک زندگی پایدار و استوار توام یا دیانت محبت و توسل به اهل بیت فراهم کردیم که این امر می‌تواند مدل مفهمومی خوبی برای ترویج سنت حسنه ازدواج باشد.
وی از خیرین خواست تا در توسعه سنت الهی ازدواج مشارکت بیشتری داشته باشند و نقش آنها را در توسعه این فرهنگ مهم خواند و گفت: براساس آیات و روایات نیمی از دین با ازدواج کامل و ثبات پی میکند.
وی اجرای این برنامه متمرکز را در راستای تبیین این مدل مفهومی ازدواج آسان برشمرد و تصریح کرد: این سنت حسنه در جامعه مغفول مانده و باید اذهان عمومی را نسبت این مسئله حساس کرد.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید براینکه دست اندرکاران موضوعات فرهنگی و اجتماعی بابد نسبت به امر ازدواج اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، گفت: اگر خانواده‌های مستحکم داشته باشیم پایداری اجتماعی در جامعه توسعه پیدا خواهد کرد.
صادقی گفت: دشمن در تلاش است تا جامعه اسلامی را از فرهنگ دینی دور کند برای همین بنیان خانواده را هدف قرار داده و از طریق فضای مجازی و ماهواره به جنگ انقلاب اسلامی آمده است.
وی بیان کرد: در این بخش گرچه ریزش‌هایی داشتیم اما بخشی که می‌تواند رویش ایجاد کرده و تهدید فرهنگی را از بین ببرد تقویت و توسعه احکام الهی و اجرای سنت پیامبر (ص) است.
فرمانده سپاه نینوا استان با بیان اینکه ازدواج موجب استحکام زندگی جوانان می‌شود، خاطرنشان کرد: این سنت حسنه می‌تواند خانواده را در مقابل تهدیدات اجتماعی مستحکم‌تر کند.
وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح تصریح کرد: سپاه می‌خواهد این مدل مفهمومی را در جامعه نهادینه کرده و موجب توسعه و تقویت آن شود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار