با همت اصناف و صنعتگران گلستان:

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت گلستان گفت: صنعتگران، بازاریان و اصناف استان گلستان در راستای کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور بیش از 500 میلیون تومان کمک کردند.

بیش از 500 میلیون تومان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور کمک‌رسانی شد

به گزارش گلستان24؛درویشعلی حسن‌زاده صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: صنعتگران، بازاریان و اصناف استان گلستان بیش از 500 میلیون تومان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور کمک کردند.

وی با بیان اینکه صنعتگران، بازاریان و اصناف استان گلستان بیش از 500 میلیون تومان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور کمک کردند، تصریح کرد: با توجه به حادثه بسیار سنگینی که در غرب کشور اتفاق افتاد و مردم عزیز استان کرمانشاه با آسیب‌های بسیار جدی مواجه شدند که در این راستا اصناف، بازاریان و صنعتگران استان گلستان از نخستین ساعات اولیه حادثه را درک کردند و به صورت خودجوش اقدام به جمع‌آوری اقلام و کالاهای مورد نیاز و ضروری کردند.

*صنعتگران، بازاریان و اصناف گلستان بیش از 500 میلیون تومان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور کمک کردند

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ابراز کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با هماهنگی که سپاه پاسداران و هلال‌احمر صورت گرفت قرار شد کمک‌ها ساماندهی شوند و به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال شودکه طی یک هفته الی 10 روز ابتدای این حادثه این کار انجام شد.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: ارزش مالی کمک‌هایی که توسط صنعتگران، اصناف و بازاریان گلستانی صورت گرفت بیش از 500 میلیون تومان بود.

وی اذعان کرد: صنعتگران، اصناف و بازاریان گلستانی اقدام به جمع‌آوری یک سری از اقلام ضروری نظیر موادغذایی، البسه، پوشاک و لوازم شوینده بهداشتی و سایر مواد ضروری مورد نیاز انجام گرفت.

*سپاه نینوا استان گلستان مسوولیت اسکان موقت 9 روستا به تعداد 300 خانوار را برعهده گرفت/ 300 کانکس برای اسکان موقت مردم زلزله‌زده غرب کشور تهیه می‌شود

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان گفت: بعد از جمع‌آوری مواد ضروری اقدام به اسکان موقت برای مردم زلزله‌زده غرب کشور پرداختیم که تقسیم‌کاری در سطح کشور اتفاق افتاد و سپاه نینوا استان گلستان مسوولیت اسکان موقت 9 روستا به تعداد 300 خانوار را برعهده گرفت.

حسن‌زاده ابراز کرد: ستاد پشتیبانی از این موضوع به ریاست استاندار گلستان تشکیل شد و دستگاه‌های موثر عضو این ستاد شدند و اصناف و صنعتگران نیز وارد کار شدند و اعلام‌آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه قرار است 300 کانکس برای اسکان موقت مردم زلزله‌زده در غرب کشور در استان گلستان تهیه شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قریب به 100 دستگاه تعهد دادند که کانکس‌ها ساخته شود و سپس به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان از ارسال 10 کانکس در روز گذشته برای مردم زلزله‌زده غرب کشور خبر داد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار