رئیس بهره برداری شرکت گاز گلستان

رئیس بهره برداری گاز مرکز استان گلستان از گاز رسانی به 91 روستا تاکنون خبر داد.

گاز رسانی به 91 روستای شهرستان گرگان
به گزارش گلستان24؛سید جواد میرشاهدهی درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گازگلستان دراین خصوص گفت:ازمجموع 96 روستای شهرستان گرگان تاکنون تعداد 91 روستا گازرسانی شد.
 
وی تصریح کرد:درحال حاضر نیز امکان سنجی واقدامات مطالعاتی برای گازرسانی به 3 روستای فاقد گاز این شهرستان آغاز شده است.  

میرشاهدهی  اظهارداشت:علاوه براین تعداد 154  واحد صنعتی عمده و 12 جایگاه سوخت سی ان جی نیز از پروژه های مهمی است که تاکنون در مرکز استان به بهره برداری رسید.

وی در ادامه افزود:تاکنون در شهرستان گرگان نزدیک به 1250  کیلومتر شبکه اجرا شده و تعداد 60 هزار و 460 انشعاب نصب ،افزون بر  146 هزار و 280 مشترک جذب و تعداد 160 هزار و 770 خانوار نیز از نعمت گاز بهره مند شده اند

ایشان همچنین گفت:به منظور تسریع وتسهیل در روند خدمات دهی و ارتقای سطح رضایت مشترکین عزیزمرکزاستان ، اداره گازشهرستان گرگان را به دومنطقه  1 و 2 تفکیک و توسعه دادیم تا روند خدمات رسانی بصورت مطلوبتر به شهروندان ارائه گردد،علاوه بر اینکه در شهرهای جلین و سرخنکلاته  نیز ادارات گاز به منظور خدمات رسانی استقرار دارد.
 
رئیس بهره برداری گاز مرکز استان گلستان اظهار داشت:اداره گاز منطقه یک  همچنان درمحل چهار راه گلها در حال خدمات رسانی می باشد و اداره گاز منطقه 2 نیز بصورت مستقل درمحل بلوار 5 آذر،جنب سینمای عصر جدید، انتهای کوچه 18/1  تجهیز و راه اندازی گردیده و در حال ارائه خدمات به مشترکین عزیز می باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار