ﺭﻳﻴﺲ سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان از کسب رتبه نخست گلستان برای سومین سال متوالی در ﺷﺸﻤﻴﻦ جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت ، معدن و تجارت خبر داد.

رتبه نخست گلستان در جشنواره پژوهش و فناوری صنعت ، معدن و تجارت کشور

به گزارش گلستان 24 ؛ قوانلو ﺭﻳﻴﺲ سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ﮔﻔﺖ: اﻳﻦ ﺭﺗﺒﻪ بر اساس ارزیابی و رتبه‌بندی عملکرد آموزشی و پژوهشی سازمان‌های صنعت، ‌معدن و تجارت استان‌ها که همه ساله توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت صورت می پذیرد .

ﻗﻮاﻧﻠﻮ افزود :گزارشات علمی تدوین شده در بخش صنعت ، معدن و تجارت استان ، طرح‌های تحقیقاتی حمایتی خاتمه‌یافته ,پایان‌نامه‌هایی که راسا توسط سازمان و یا با پیگیری آن مورد حمایت قرار گرفته است ، تدوین و حمایت از کتب در موضوعات مختلف صنعت ، معدن و تجارت و همایش‌ها،سمینارها و میزگردهای علمی برگزار شده و حمایتی با هدف ارایه راهکارهای اجرایی مسایل مبتلا به‌بخش صنعت ، معدن و تجارت استان از جمله شاخصهای ارزیابی سازمانها در این جشنواره بوده است .

ﻭی افزود : مقاله‌‌های چاپ یا پذیرفته شده در همایش‌ها ، کنفرانس‌ها و مجلات مختلف ، تعداد دوره‌های برگزار شده آموزشی برای تمامی فعالان بخش صنعت ،‌ معدن و تجارت ، همکاری و معرفی بنگاه در اجرای طرحهای پسادکتری و فرصت مطالعاتی ، صدور جواز و پروانه مراکز پژوهشی صنعتی و معدنی و صدور جواز و پروانه فنی مهندسی از دیگر شاخصهای این ارزیابی بوده اند .

قوانلو همچنین گفت : تمام تلاش ما در سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ارائه خدمات مطلوب ، با کیفیت و علمی به فعالان بخش صنعت ، معدن و تجارت استان بوده و ﺑﻪ دنبال آن هستیم تا با استفاده از روش های علمی و انجام فعالیتهای پژوهشی راه‌های تحقق توسعه صنعتی ، معدنی و تجاری استان را بیابیم .

اﻧﺘﻬﺎﻱ ﭘﻴﺎﻡ/

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار