بهره برداری از6 پروژه راهسازی و ابنیه فنی در راه های روستایی شهرستان علی آباد از توابع استان گلستان با اعتباری معادل 33میلیارد و 620 میلیون ریال آغاز شد.

بهره برداری از 6طرح راهسازی علی آباد با افزون بر33میلیارد ریال اعتبار

به گزارش گلستان24؛سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان روز شنبه به ایرنا اعلام کرد که با بهره برداری از این پروژه ها در مجموع 10کیلومتر از راه های روستایی چلی علیا، چلی سفلی و طاویر در دهنه محمدآباد آسفالت و مردم این مناطق از راه مطلوب برخوردار شدند.
حسین محبوبی اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه آسفالت این سه راه روستایی بالغ بر 14میلیارد و 200میلیون ریال بود که از محل اعتبارات استانی و ملی تامین شد.
وی؛ احداث یک دستگاه پل با دهانه 5 متر ،ساخت دیوار سنگی ملاتی و دیواره سازی در محور محمد آباد – سیاه مرزکوه در مجموع به طول 210 متر با اعتبار 19 میلیارد و 450 میلیون را دیگر اقدامات در حوزه راهسازی این شهرستان بیان کرد.
وی همچنین افزود: آسفالت راه روستای حاجی کلاته – سنگدوین به طول 3 کیلومتر با 2 میلیارد و 600میلیون ریال نیز از محل اعتبارات ملی در حال اجرا است.
شهرستان علی آباد با چهار شهر علی آبادکتول ، فاضل آباد، سنگدوین و مزرعه و حدود 76 روستا در حدود 35 کیلومتری شرق گرگان (مرکز استان گلستان) واقع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار