یک کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛

یک کارشناس مسائل سیاسی استان گلستان گفت: ایالات متحده آمریکا بر خلاف ظاهری پوشالی و مقتدرش امروز با اعتراف صاحبنظران واندیشمندان در ورشکستگی اعتبار و آبرو و مالی روبرو است و امروز جهان از ظلم آمریکا به مردم فلسطین با خبر اس.

آگاهی جهان از ظلم آمریکا به مردم فلسطین/ ورشکستگی مالی وآبرویی آمریکادر پی اقدام اخیر ترامپ

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام سید جواد محمد زاده در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست؛ اظهار کرد:  امروز جهان تشنه معنویت ناب است ، تفکر ماتریالسیم را مردم جهان کهنه دیدند و سیل افرادی که به سمت دین اسلام  هر ساله می گروند رو به فزونی است این را می توان با یک جستجوی ساده یافت و معادله های دولت مستکبر آمریکا را ایران اسلامی با ایجاد حکومت اسلامی بر مبنای اسلام  بهم ریخته است و منطقه و جهان بواسطه الگو پذیری از ایران تحولاتی را در کشور خودشان رقم زده اند که نمونه های مصر و لیبی و یمن و ... را می توان نام برد.

وی افزود: قرار دادن قدس بعنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی یکی از حربه های دشمن است برای دو مساله اول اینکه  منحرف ساختن اذهان ملل جهان از موضوع داعش و پیروزی مردم غیور سوریه وعراق از صیانت از کشورشان ودوم اینکه پررنگ سازی نقش اسرائیل در منطقه و ایجاد ناآرامی های خاورمیانه است.

 محمدزاده خاطر نشان کرد: یکی از ارکان ثروت آفرینی دولت های  مستکبر از جمله آمریکا غارت کشورهای جهان سوم است که بواسطه نفت و معادن آنان مشکلات اقتصادی را حل کنند و کشورشان را از ورطه نابودی نجات دهند و اسرائیل پایگاه مهمی برای آنان در منطقه است

این استاد دانشگاه افزود: عواقب این تصمیم ترامپ، هشیاری مردم فلسطین در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیسم از پیامدهای اولیه آن است و در مرحله بعدی آگاهی جهان از ظلم بیش از حد و حصر آمریکا به مردم مظلوم فلسطین است.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: اگر دولتهای عربی قدری معقول فکر کنند و اسلام را سر لوحه خود قرار بدهند قطعا این تصمیم دولت آمریکا موجب وحدت میان کشورهای اسلامی خواهد شد

محمدزاده در ادامه اذعان کرد: ایالات متحده آمریکا بر خلاف ظاهری پوشالی و مقتدرش امروز با اعتراف صاحبنظران  واندیشمندان در ورشکستگی اعتبار و آبرو و مالی روبرو است بعد از ایجاد جنگ های متعدد عراق و افغانستان و سوریه و شکست های پی در پی آن و هزینه های گزاف در این جنگ ها و از دست دادن سربازن و نیروهایش با جامعه درونی آمریکا و جهانی مواجه است که دست اشاره همه آنها به وجود غارتگر و بی تدبیر دولتمردان آمریکا است.

وی در پایان با اشاره به اینکه جنگ روانی از ابزار اصلی دشمن برای استعمار است تصریح کرد: تاکتیکی که امروز جهان سرمایه داری برای انحراف و ایجاد کسست بین اعراب و مسلمانان برگزیده است انتخاب قدس بعنوان پایتخت اسرائیل است واین را باید در جنگ روانی معنا کرد

 

ارسال نظر

آخرین اخبار