مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون و کار گلستان:

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز سه ­شنبه 28 آذر ماه با حضور در ساختمان مرکز «سامد» به تماس‌های مردمی پاسخ خواهد داد.

مدیرکل کار گلستان سه‌شنبه در مرکز «سامد» به تماس‌های مردمی پاسخ می‌دهد

به گزارش گلستان24؛محمد جواد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در ادامه برنامه ارتباط مردم و مسوولان در بستر سامد، سعید مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور در مرکز سامد، پاسخگوی درخواست‌های مردمی خواهد بودند.

وی افزود: مردم می توانند در این ارتباط تلفنی ضمن تماس با شماره 111 موضوعاتی از جمله مسائل کارگری و کارفرمایی، اشتغال، شرکت‌های تعاونی، بیمه بیکاری، مشاغل سخت و زیان‌آور، کارآفرینی، هدایت شغلی، مسائل فرهنگی و ورزشی کارگران و... است.

احمدی خاطرنشان کرد: در این ارتباط که در روز سه‌­شنبه 28 آذر ماه انجام می‌گیرد، معاونان و کارشناسان خبره اداره کل تعاون کار نیز برای مشاوره و راهنمایی بیشتر ارتباط گیرندگان حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: بنا بر دستور استاندار محترم گلستان مقرر شده تا سه‌شنبه هر هفته چند تن از مدیران کل دستگاه‎های اجرایی برای پاسخگویی مستقیم به مردم، پشت خط تلفن‎های سامد حضور یابند که در این هفته علاوه بر سعید مازندرانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، محمود ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و پهلوری مدیر صندوق کارآفرینی امید استان نیز به طور مستقیم به تماس‌های مردمی پاسخ داده و به بررسی مشکلات آنان خواهند پرداخت.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به بستر به وجود آمده برای ارتباط مستقیم مردم و مسوولان، تاکید کرد: مردم می توانند ضمن تماس با شماره 111 موضوعات و مسائل خود را با مسوولان مطرح کنند.

وی یادآور شد: سیستم سامد «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور است که آحاد مردم در هر جای میهن اسلامی عزیزمان می‎توانند با شماره تلفنی 111 ایده‎ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست‎های خود را مطرح کرده و صدای خود را به گوش مسوولان برسانند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار