معاون زیربنایی، حمل ونقل و ترافیک شهرداری گرگان:

معاون زیربنایی، حمل ونقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: زمانی طرح همراهی نیروی انتظامی با نیروهای سد معبر اجرا شد اما بچه‌های ما کتک می‌خوردند و نیروی انتظامی پز حضورش را می‌داد و دست به کمر می‌ایستاد و وارد عمل نمی‌شد.

نیروی سد معبر کتک می‌خورد و نیروی انتظامی پزش را می‌داد/ پلیس می‌گوید پول حضورمان را می‌گیریم نه پول برخوردمان را

به گزارش گلستان24؛علیرضا حاج محمدعلی صبح امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان در واکنش به اظهارنظرهای اعضای شورا در خصوص خبر ضرب و شتم یک خبرنگار توسط نیروی سد معبر شهرداری گرگان و مسائل مطرح شده در خصوص نیروهای سد معبر گفت: شورای اسلامی شهر گرگان تحت فشار یک تناقض است و شما می‌خواهید مردم را راضی نگه‌دارید و قانون را نیز اجرا کنید.

وی ادامه داد: اینجا یک خط باریکی است که شاید تحقق آن سخت باشد و قانون می‌گوید ماموران شهرداری راسا باید نسبت به سد معبر اقدام کنند و این راسا هزار معنی دارد و خیلی رک بگوییم این راسا آخرش یعنی دعوا و نباید با کلمات بازی کنیم.

معاون زیربنایی، حمل ونقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: با لحن دیگری نمی‌توان سد معبر انجام داد و من در گذشته تجربه این موضوع را با یک قاضی داشتم و سعی داشتیم با زبان نرم رفع سد معبر انجام دهیم که موفق نشدیم.

حاج محمدعلی تصریح کرد: راضی کردن مردم و اجرای قانون در شرایط اقتصادی خوب محقق می‌شود و هر روز وضعیت اقتصادی ما نسبت به روز قبل بدتر می‌شود و کتمان کردن آن دردی را دوا نمی‌کند و اگر ما بازارچه‌های محلی را هم که اجرا کنیم خیلی موثر نخواهد بود.

وی اضافه کرد: ما به دنبال ایجاد بازارچه‌های محلی هستیم اما مطمئن باید این موضوع دستفروشان تمام شدنی نخواهد بود و کار به جایی می‌رسد که ما کل شهر را باید بازار تصور کنیم.

معاون زیربنایی، حمل ونقل و ترافیک شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: مدل‌های نیروی انتظامی را هم امتحان کردیم و نیروی انتظامی پس از آنکه قرارداد منعقد و نیروهای انتظامی همراه تیم‌های گشت سد معبر در سطح شهر اعزام می‌شدند، اما متاسفانه بچه‌های ما کتک می‌خوردند و آنها پزش را می‌دادند و دست به کمر می‌ایستادند و هیچ عملیاتی انجام نمی‌دادند و می‌گفتند ما فقط پول حضورمان را می‌گیریم و پول برخوردمان را نمی‌گیریم و به هیچ وجه وارد عمل نمی‌شدند و اگر این تجربه دوباره می‌خواهد انجام شود به شکست می‌انجامد.

حاج محمدعلی گفت: موضوع آموزش یکی از مسائل مهمی است که باید انجام شود اما از طرف دیگر همه باید به حق خودشان واقف باشند و به حریم همدیگر وارد نشوند زیرا اگر قرار باشد ما به حریم خبرنگاری وارد شویم به طور طبیعی جامعه خبری واکنش نشان می‌دهد و اگر خبرنگار هم از قلمش سوء استفاده کند من به عنوان مدیر شهرداری در قسمت خودم اجازه همکاری همکاران با هیچ خبرنگاری را نخواهم داد.

وی در پایان ابراز کرد: اگر یک معضلی را می‌بینیم کمی باید صبر پیشه کنیم و ما می‌خواهیم که در شهر توریست وارد شود و با برجسته کردن نقاط ضعف اتفاق خوبی برای شهر نخواهد افتاد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار