مدیر کل مدیریت بحران گلستان:

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: همکاری و تعامل بین ‌سازمانی در فرآیند مدیریت بحران بهترین ظرفیت برای خدمات‌رسانی به مردم است.

تعامل بین دستگاهی بهترین ظرفیت خدمات‌رسانی به مردم است/مبادله تفاهم‌نامه 3 جانبه همکاری مدیریت بحران گلستان

به گزارش گلستان24؛صادقعلی مقدم صبح امروز در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری در روز حمل و نقل و رانندگان اظهار کرد: مدیریت بحران یک کار جمعی است و برای تحقق چنین مهمی باید رشته ارتباط بین دستگاه‌های عملیاتی استان را در مراحل چهارگانه این بخش محکم‌تر کرد.
وی، امضاء و مبادله تفاهم‌نامه سه جانبه تبادل اطلاعات در مدیریت بحران بین ادارات کل هواشناسی٬ مدیریت بحران و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان را نیز با هدف تعامل هر چه بیشتر بین دستگاه‌های عملیاتی استان برشمرد.
مقدم با اشاره به مفاد این تفاهم نامه ادامه داد: محور این تفاهم‌نامه سه‌جانبه تاکید بر ارتباط هرچه بیشتر بین دستگاه‌های یاد شده  بر اساس نیازهای مدیریت بحران در چرخه پیش‌بینی، پیشگیری و آمادگی است.

*تاثیر مثبت اطلاع‌رسانی به موقع در حوادث بر عملکرد مدیریت بحران  
وی ادامه داد: طی سالیان اخیر این نوع تعاملات موجب شد تا استان با وجود برخی حوادث بزرگ، بر اساس پیش‌بینی‌ها و اقدامات فوری، مانع از حوادث ناگواری شود که جان شهروندان گلستانی را به شدت تحت تاثیر قرار داده بود.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با تاکید بر اجرای مفاد تفاهم‌نامه ادامه داد: اعتقاد دارم اطلاع‌رسانی در مدیریت بحران یک فرآیند مستمر و با ارزشی است که چنانچه در زمان مناسب تبادل شود، می‌تواند در سایر مراحل کارکردی مدیریت بحران نقش حیاتی ایفاء کند.
مقدم در ادامه با تبریک روز حمل و نقل و رانندگان به همه دست‌اندرکاران این بخش به ویژه رانندگان جاده‌ها، ابراز امیدواری کرد: با ایمنی هرچه بیشترمسیرهای مواصلاتی، افزایش مهارت رانندگان و رعایت قوانین و مقررات جاده‌های ایمن‌تری در سطح استان و کشور داشته باشیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار